Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9731987 kertaa)
« Vastaus #1786 : 12.03.2012 kello on 16:32 »
Tänään täydennetty lääkenyssäkkää, siis käyty apteekissa. Samalla tuli ulkoilutettua Ryskyäkin
Kävin myös Vesannolla apteekissa!! En saanut kaikkia lääkkeitä mammalle,ikkuna oli rikki,hyllyt tyhjennetty,Launtain yönä olivat käyneet ensimmäisen kerran,ikkuna eilen uusittu,nyt taas säpäleinä!! Eiköhän olis aihetta laittaa kalterit ikkunoihin!!!Huomiseksi lupasivat lääkkeet !!! 
« Vastaus #1787 : 12.03.2012 kello on 17:11 »
Mun pitäis kanssa käydä apteekissa lähipäivinä. Onneks tuo sadan napin paketti maksaa vain 3 ekee kun on kelakortissa tuo erityiskorvattavat lääkkeet merkki. Harmi kun kohta terve mies niin saattavat sen kortin muuttaa. 
« Vastaus #1788 : 12.03.2012 kello on 17:17 »
Mun pitäis kanssa käydä apteekissa lähipäivinä.
Onneks tuo sadan napin paketti maksaa vain 3 ekee kun on kelakortissa tuo erityiskorvattavat lääkkeet merkki.
Harmi kun kohta terve mies niin saattavat sen kortin muuttaa. 
Ei ne muuta,minulla on kanssa kelan erityiskorvattava kortti ,verenpaineen takia !!
« Vastaus #1789 : 12.03.2012 kello on 21:49 »
Ei ne muuta,minulla on kanssa kelan erityiskorvattava kortti ,verenpaineen takia !!
Minulle ei Kela myöntänyt erityiskorvausta, kun ei ollut sääntöjen edellyttämää 6 kuukauden seurantaa ennen lääkityksen aloittamista. Valitin, ja valituksen käsittely kesti melkein päivälleen vuoden. Kielteisen päätöksen tekoon oli osallistunut neljä asiantuntijaa. Paljonkohan tuokin maksoi? Kysymys ei ollut rahasta, vaan periaatteesta, kun tiedän, että toisille on myönnetty erityiskorvaus heti. Vuositasolla erityiskorvauksen merkitys olisi ollut n. 2,5 €
« Vastaus #1790 : 12.03.2012 kello on 21:56 »
Minulle ei Kela myöntänyt erityiskorvausta, kun ei ollut sääntöjen edellyttämää 6 kuukauden seurantaa ennen lääkityksen aloittamista. Valitin, ja valituksen käsittely kesti melkein päivälleen vuoden. Kielteisen päätöksen tekoon oli osallistunut neljä asiantuntijaa. Paljonkohan tuokin maksoi? Kysymys ei ollut rahasta, vaan periaatteesta, kun tiedän, että toisille on myönnetty erityiskorvaus heti. Vuositasolla erityiskorvauksen merkitys olisi ollut n. 2,5 €
Minulla on verenpaine lääkitys,alennus 75 %,kyllä se vaikuttaa !!
« Vastaus #1791 : 12.03.2012 kello on 22:04 »
Launtaina tuli laitettua laminaatit lattialle ja tänään menin tapiseeraamaan niin urakka loppu lyhyeen.yhden seinän ehdin tapetoida niin tultiinkin siihen tulokseen että eiku tapetit pois seinältä ja kauppaan katsomaan uusia.Jospa tuo urakka sitten huomenna jatkuis.
« Vastaus #1792 : 12.03.2012 kello on 22:09 »
oiskos sille tabulle jokin toinen merkki jonka ne korvais ? nythän tuli taas liuta lääkkeitä jotka poistui korvattavista lääkkeistä tuokin on niin väärin  mut nyt tarkotan vain vastaava tuotetta joka ois korvattavissa ?
« Vastaus #1793 : 12.03.2012 kello on 22:23 »
oiskos sille tabulle jokin toinen merkki jonka ne korvais ? nythän tuli taas liuta lääkkeitä jotka poistui korvattavista lääkkeistä tuokin on niin väärin  mut nyt tarkotan vain vastaava tuotetta joka ois korvattavissa ?
Ei se ole lääkkeen merkistä kiinni, vaan periaatteesta. Rouvalla on sama lääke, mutta tupla-annostuksella ja erityiskorvauksella ilman 6 kk:n seurantaa. Kun joku on kerran tehnyt kielteisen päätöksen, niin sitä ei byrokratiassa muuteta. Apteekissakin ovat ihmetelleet, miksi ei ole erityiskorvausta.
« Vastaus #1794 : 12.03.2012 kello on 22:34 »
Ei se ole lääkkeen merkistä kiinni, vaan periaatteesta. Rouvalla on sama lääke, mutta tupla-annostuksella ja erityiskorvauksella ilman 6 kk:n seurantaa. Kun joku on kerran tehnyt kielteisen päätöksen, niin sitä ei byrokratiassa muuteta. Apteekissakin ovat ihmetelleet, miksi ei ole erityiskorvausta.
Sen alennus kortin saa ainoastaan lääkärin todistuksen mukaan !! Jos todetaan pysyvä(krooninen),niin alennus on 75% !!
« Vastaus #1795 : 12.03.2012 kello on 22:35 »
Sen alennus kortin saa ainoastaan lääkärin todistuksen mukaan !! Jos todetaan pysyvä(krooninen),niin alennus on 75% !!
Oli kahden lääkärin todistus. Ehkä toinen tai molemmat olivat Kelalle liikaa.
« Vastaus #1796 : 12.03.2012 kello on 22:37 »
Launtaina tuli laitettua laminaatit lattialle ja tänään menin tapiseeraamaan niin urakka loppu lyhyeen.yhden seinän ehdin tapetoida niin tultiinkin siihen tulokseen että eiku tapetit pois seinältä ja kauppaan katsomaan uusia.Jospa tuo urakka sitten huomenna jatkuis.
mä en uskaltais edes tuolle ukkelille ehdottaa et vaihdettais tapetei nyt jotka hän on saanut kovalla työllä paikalleen vaiks eipä ole valittamista kun itse oon noi valkannu jot ei sen puoleen  onko se teidän laminaatti kylmä meillä on yläkerrassa ja ainakin mun konteis se tuntuu kylmälle tänne alas ollaan ajateltu korkkilattiaa ..ois lämmin mut jumperi... ko sekin tulis maksamaan niin paljon ,et pitää kytätä nyt vaan tarjouksia 
« Vastaus #1797 : 12.03.2012 kello on 22:46 »
Kyllä tuo laminaatti tuntuu kylmältä,mutt onneksi se tulee anopin kämppään  .Meillä itellä olis jo parkettilattia uusimista vaille,ovet pitäis vaihtaa niin sekä tapetit.Ja molemmilla pojilla pitäis käydä tekemässsä pientä pintaremonttia. On yllättävän kovia nuo hintaero eri kauppojen välillä.Poika osti sellasen 8 osaisen valokuvan tapetin niin se oli Kraudassa tarjouksessa 95€ ja Prismassa se oli normaali hintaisena 69€. Sekin pitäis saada vielä seinälle,kiirettä pitää
« Vastaus #1798 : 12.03.2012 kello on 22:48 »
Laittakaa Sipu sellainen lattialämpökalvo sinne! Ei vie paljoa sähköä ja on kiva jalan alla...
« Vastaus #1799 : 12.03.2012 kello on 22:50 »
Ja öitä muuten kaikille! Nukkumatti kutsuu,,,,,,,,,,buena notte allihopa!
|