Aamulla lämmöt päälle ökyautoon ja koeajolenkki 37 päivän seisokin jälkeen hyvin starttas ja kaikki pelitti.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aamulla lämmöt päälle ökyautoon ja koeajolenkki 37 päivän seisokin jälkeen hyvin starttas ja kaikki pelitti.
Kohta nokka kohti kokkolaa
Katsomaan anoppia ja yhtä asuntovaunua ![]()
Kohta nokka kohti kokkolaa Milloin uuden vaunun harjakkaiset. ![]()
Hälytys keikka tuli töihin. Homma hoidettu. Pääsee herrat taas katsoon kun pankitilillä saldo vaan nousee
![]() oottelen ,et pääsen kahveelle
tai saan sitä juoda nyt on lääkitys tuohon masuun sellanen ,et puoleentuntiin ei saa mitään suuhunn laittaa ja tietty unohdin sen ottaa aamusella... mut .. nyt kyllä on pakko saada yks tai kaks muumimukillista kahfet kera kinku,juusto,tomsu ja kurkku leivän voi se olla eri järjestyksessäkin eli juusto jne sit teen itselleni työlistaa jota tuskin noudatan ja samalla kun sitä suunnittelen luen tuon Turun Sanoman jotta hyvää viikonloppua vain ...Orgilaiset Siivoillu aamuste, käyny kaupas, ny töis ja ko täält pääsen ni jatkan siivoilua. Isäntä rakentaa tukkipöytää tai jotain sentapast, tein itse ja säästin systeemiä
![]() Siivoillu aamuste, käyny kaupas, ny töis ja ko täält pääsen ni jatkan siivoilua. Isäntä rakentaa tukkipöytää tai jotain sentapast, tein itse ja säästin systeemiä ei sit kelvannu meiltä tuo tukkipöytä ![]() joskus sitä vaan ei tälläinen ex kaupungin immeinen ymmärrä noist tukkipöydistä oikein mitään paitsi niistä mitä käytetään tuos kodan edessä pöytänä ![]() Aamupäivän olin minäkin töissä.
Taidampa mennä huomennakin, kun on niin pirun kivaa. Iskipä aamulla heikotus ja sitä pari tuntia podettuani paljastui melkoiseksi vatsataudiksi. Vaan eipä kestänyt kauaa, joten vielä kerkesi imuroida kaikki tulisijat ja hormit kanssa, samoin iv-koneen karkeasuodattimet, minkä jälkeen olikin hyvä tyhjätä keskuspölynimurin säiliö. Pitäisi vaan saada aikaiseksi ostaa parempi tuhkapönttö, kun tuo nykyinen on vähän rikki ja heti tukossa. Melkoisesti tullutkin puuta poltettya tänä talvena.
Varastossa kävin toteamassa, että punaviiniä on vielä yli 4 laatikkoa jäljellä, joten eipä tarvi kaupassa käydä ennen ensi reissua. ![]() Lohenpyrstössä järjestyksenvalvoja kurssilla, jatkuu huomenna ja ensi viikonloppuna.
Varastossa kävin toteamassa, että punaviiniä on vielä yli 4 laatikkoa jäljellä, joten eipä tarvi kaupassa käydä ennen ensi reissua. kuhan ei mee pilluuseen ![]() ^
Ei pitäisi. Tahtoo niitä pullosta kolmeen viikossa kulua, kesällä vähempi. Parraat on viinikaapissa, vaan sinne ei montaa lootaa sovi.
se tuo viinin kans läträäminen on ihan mukavaa puuhaa
mulla ei tuollaisia varastoja ole mutta paljon tulee ostettua pullo odottaa pöydällä jotta klo tulisi 22 niin vois hiukan maistellaSivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|