rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9732010 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.07.2022 kello on 14:08
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66585 : 1.01.2022 kello on 11:27 »
Päätin lopettaa tupakoinnin ja ruveta kuntoiluhommiin.Jos kus ennenkin olen lopettanut,ja tiedän että yhtään ei kärsi leikkiä.
Hyvä päätös.
Sen seuraavan kun jättää polttamatta niin onnistuu. Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:48
  • Retkeilijä
« Vastaus #66586 : 1.01.2022 kello on 11:35 »
Minäkin olen ollu lakossa 22v ;D Aamukalja hörppästy seiskalta ja sehän nukutti hyvin päälle ysiin. Aamupala pöydässä muutama sipulisilli :P Sitten aamulenkki komeessa kelissä haukun kanssa ja loput lumityöt tein möksällä. Parit sukset liiteristä takatalliin. Kahdelta aukeaa paikallinen hevosmiesten tietotoimisto, seuraava rasti💪😜

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:02
    • circleset
« Vastaus #66587 : 1.01.2022 kello on 11:39 »
Päätin lopettaa tupakoinnin ja ruveta kuntoiluhommiin.Jos kus ennenkin olen lopettanut,ja tiedän että yhtään ei kärsi leikkiä.
Tsemppiä molempiin projekteihin  Thumb

Itse olen ollut savuttomana ja nikotiinittomana (ei nuuskaa, purkkaa jne) jo niin monta vuotta että ei enää lopetusvuotta muista. Välissä oli aikoinaan useamman vuoden tauko mutta retkahdus tapahtui juuri siitä "ihan vaan vähän kokeilen".

Osa saa lopetettua luomuna. Itse käytin apuna Champixia mitä ei tarvinnut onneksi pitkään käyttää.

Kuntoilun kanssa on tullut oltua aktiivinen jo 10 vuotta ja se jatkuu edelleen.

Yleensä en tee mitään uudenvuoden lupauksia mutta nyt on tarkoitus siivota ruokailuvaliota ja karistaa jokunen kilo läskiä pois. Varkain on kertynyt vähän vararengasta. Paremmalta puoliskolta sain 50v lahjaksi Vierumäelle paketin missä kuntotesti - tuo nyt joskus keväällä. Ja taitaa tuo vaimokin lähteä osaltaan projektiin mukaan  :)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:19
  • Eläkeläinen
« Vastaus #66588 : 1.01.2022 kello on 11:51 »
17 vuotta lakossa.Kolme maxi-askia meni päivässä niin ajattelin että oliskohan aika lopettaa.Vaimo lopetti samaan aikaan.
Zypan oli minulla vieroituslääke ja hyvin toimi.Vaimon kanssa yksi pakkaus ostettiin Haaparannasta kun siellä oli paljon halvempaa (Suomi 150€ ja Ruotsi 100€).
Puolet paketista jäi vaimon siskolle joka myös lopetti sen avulla.Voin suositella Zypania.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:05
  • Lempäälä
« Vastaus #66589 : 1.01.2022 kello on 11:58 »
  Kävin vaakalla, näytti kilon enemmän kuin kuukausi sitten, että kinkku + muut  menneet osittain hukkaan. ;D
  Aiemmin kirjoitin kaipaavani nuoruuden (alle 35 v.) alkoholin käytön tasoa, eipä muut kaivanneet.
   Haikailen myös armeija painoa, onko kohtalo tovereita??

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:05
  • viva la France
« Vastaus #66590 : 1.01.2022 kello on 12:17 »
  Kävin vaakalla, näytti kilon enemmän kuin kuukausi sitten, että kinkku + muut  menneet osittain hukkaan. ;D
  Aiemmin kirjoitin kaipaavani nuoruuden (alle 35 v.) alkoholin käytön tasoa, eipä muut kaivanneet.
   Haikailen myös armeija painoa, onko kohtalo tovereita??

90 lähestyy😉 siis kiloa. Eilen meni kaksi lasia Cava' ja yksi 2,5 dl olut. Alle 35 ois varmaan kerroin 10 tuohon määrään.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #66591 : 1.01.2022 kello on 12:44 »
17 vuotta lakossa.Kolme maxi-askia meni päivässä niin ajattelin että oliskohan aika lopettaa.Vaimo lopetti samaan aikaan.
Zypan oli minulla vieroituslääke ja hyvin toimi.Vaimon kanssa yksi pakkaus ostettiin Haaparannasta kun siellä oli paljon halvempaa (Suomi 150€ ja Ruotsi 100€).
Puolet paketista jäi vaimon siskolle joka myös lopetti sen avulla.Voin suositella Zypania.

En voinut myöntää itselleni, että olen niin paskahousu, etten voi lopettaa tupakointia. Lopetin 1975. Se oli sillä selvä.  ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:02
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #66592 : 1.01.2022 kello on 13:41 »
Lopetin joskus n 30v sitten. Uudenvuoden aattona laitoin zippon laatikkoon. Siellä on yhä. Vajaan askin annoin vaimon veljelle seuraavana päivänä. Ilman apuvälineitä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:05
  • viva la France
« Vastaus #66593 : 1.01.2022 kello on 14:00 »
Noin 15 vuotta sitten, 25-40 cafe creme blue pikkusikaria meni päivässä.
Edelleen sikarin tuoksu aiheuttaa halua, ei edes uskalla ajatella maistavansa.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:49
« Vastaus #66594 : 1.01.2022 kello on 14:24 »
Hieno aurinkoinen ilma....

Patikoin marssitahtiin metsälenkillä 11 km.
Mitä tulee röökin polttoon, niin viimeinen tuli poltettua kun pääsin armeijan harmaista. Reilu 40 vuotta sitten. En tehnyt lakkoa, koska lakko voi helposti pettää. Lopettaminen on jotenkin pehmeämpi ja lopullisempikin tapa.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #66595 : 1.01.2022 kello on 14:26 »
20 vuotta tulee ensi lokakuussa. Viimeinen tupakka paloi paikassa, jossa en ollut aiemmin käynyt, enkä sen jälkeenkään. Smolnan, eli valtioneuvoston juhlahuoneiston tupakoinnille tarkoitetussa salissa. Ajattelin, että tämä on hyvä paikka lopettaa.  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:20
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
« Vastaus #66596 : 1.01.2022 kello on 14:55 »
Käyty skootilla ajelemassa ja moikkaamassa 'karavaanarijulkkiks ia'

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.11.2023 kello on 11:39
« Vastaus #66597 : 1.01.2022 kello on 14:56 »
Hyvää loppuvuotta 2022 kaikille. Torppaa olen lämmitellyt ja kirppuläjän kanssa ulkoillut pari tuntia. Tupakanpolton lopetus / jatkamistestin tein keväällä 1997. Pudotin sätkän suustani maahan, ja päätin, jos se hyppää takas suuhun, niin kessuttelu jatkuu, jos ei hyppää takas niin siihen jää mun tupakointi. Ei hypännyt takas tumppi, savuakaan en oo sen jälkeen vetässy. Edellisen alkoholiryypyn olen ottanut 15 vuotta 11 päivää 18 tuntia sitten, 20.08.2006 n. klo 21.00. Pitkät on ryyppyjen välit nykyään, lopettanut en ole. Olen vaan tehnyt parhaan kaverini (=itteni) kanssa sopimuksen ryyppyjen välistä, sitten otetaan, kun sopimuksessa silleen präntätty on.... ;)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 15:42
  • viihtyy puskissa
« Vastaus #66598 : 1.01.2022 kello on 15:01 »
Skoda Octavia TDI:lle koitettu antaa virtaa, ei inahtanutkaan, hehkun merkkivalo vilkkui, ilmeisesti on sitten jossakin vikatilassa?

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.11.2025 kello on 20:00
  • 400 cid, kauppakassi
« Vastaus #66599 : 1.01.2022 kello on 15:14 »
Vuonna 2001 poltin viimeisen sikarin. CafeCremeä meni n. aski päivässä. Ja päivääkään en ole katunut.. Tosin jos joku vielä Kiltaa tai Caravellia tupruttelee,niin kyllähän se tuoksuu houkuttelevalta.. Varsinaiseen kysymykseen vastaus,lakaisin puuliiterin lattian..