klo 5.15 lumitöihin, uuniin tulet ja nyt aamupalaa nauttiessa on mukava katsella ikkunasta kun naapuri juuri aloitti lumityöt 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4437 4438 [4439] 4440 4441 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
klo 5.15 lumitöihin, uuniin tulet ja nyt aamupalaa nauttiessa on mukava katsella ikkunasta kun naapuri juuri aloitti lumityöt
![]() Savustin pari lohifilettä ja vein vaimon töihin. Nyt vaan odotellaan että auraauto käy niin pääsee lumitöihin. Pitää tehdä naapurillekkin lumityöt kun lähtivät Köppäröön vuokramökille.
Vapaapäivä. Aamulla lenkki Ronjan kanssa ja sen jälkeen lumityöt.
Iltapäivästä muksujen kanssa sulkapalloa läiskimään kun kentät on onneksi auki Uudenvuoden aatto meneekin ihan kotona yhdessä tuttavaperheen kanssa. Raketteja ei ole tullut ammuttua enää moneen vuoteen vaikka onneksi tuo koiruus ei paukkeesta ole moksiskaan. Pidin tunnin tauon päivätyöstö ja kävin putsaamassa pihan - parikymmentä kuutiota oli lunta taas illan ja yön sateen jäljiltä siirrettäväksi.
Kyllä tuli taas hyvä mieli, kun aura oli nuollut postilaatikon edustan ja liittymän siten ettei mulle tullut ainakaan yhtään lisätyötä kolaamisessa Tultu Uutta Vuotta viettämään mökille ja vankkurissa menee
![]() Tein jauhelihasta pihvit viherpippuri kastikkeella kera muussin. Olikin pakkasessa vielä sauna vasta, niin sillähän sai saunaan kesäiset tuoksut. Pari tuntia saunottiin ja nyt poika perheineen tuli myös piha saunaan.
Kävin tossa päivemmällä syömässä hirvaskangaan sellilä wiinin leikkeen/muussi ja runsaasti salaatia.Nyt täällä vaunulla.Jopa vieraitakin tullut tänne, autolla ja vaunuilla
Noudin käyttöauton huollosta ja samalla palautin sijaisauton. En ehtinyt tottua tuohon VW Golfin nykyaikaiseen tietsikkakäyttöliit tymän hipelöintiin. Perinteinen on wanhalle parempi ja vähemmän huomiota vaativa (turvallisempi), IMHO.
Huomenta elwari! Hyvin meni eilen reissu, ja hauskaa oli Et sinä Risto ole tyhmä vaan fiksu, Hyvää uutta vuotta. Heitin vastauksen yli sinun Elwari. Et sinä Risto ole tyhmä vaan fiksu, Hyvää uutta vuotta. Heitin vastauksen yli sinun Elwari.Kiitos Ja oikein Hyvää Uuta Vuotta Kaikille Säätyn katsomatta.
Kävin Biltemassa hankintamatkalla.
Mutta aloitanpa aamusta. Vaimo ilmoitti, että wessan valo on pimeänä. Minä hämmästeli, että nytkö jo? Mielestäni tuo loisteputki ei ollut kovinkaan vanha. Aloin selvittää asiaa. Kun otin tarpeeksi kirkkaan valaisimen, niin löysin putkesta todennäköisen valmistumisajankohd an. Se oli niin kuin autojen renkaissakin, 19/20. Putkelle luvataan iäksi 20000h. Vuodessa on n. 8700 tuntia, eikä se edes pala 24/7. Siis pitäisi vielä toimia. Seuraavaksi mietin, milloin olin ostanut sen. Eihän mulla tietenkään siitä kuittia ollut tallessa, kun sen olisi pitänyt toimia melkein elämäni loppuun asti. Pankin tiliotteesta löysin sopivan hintaisen Bilteman maksun 31.3.21. Siis ilmeisesti 9kk toiminut. Menin siis Biltemaan ja kerroin tuon edelläolevan. Myyjä räpelsi vähän aikaa tietsikkaa ja sanoi, että päivä on oikea, putki on silloin ostettu. Hän ryhtyi paperin tekoon. Allekirjoitettuani sen, sain korvauskuitin, joka on voimassa vuoden johonkin ostoon Biltemassa. Sitten menin Puuiloon ostamaan Airamin putken 70 senttiä halvemmalla kuin putki Biltemassa olisi ollut. Ja se on hieman kirkkaampikin kuin B:n putki, vaikka tiedot ovat aivan samat. Tätä minä sanoisin asiakaspalveluksi. Tosin vielä tappioksi tuli 2x22km ajoa, kun muuta asiaa ei saanut yhdistettyä samaan matkaan. Mutta nyt on wessassa valoa. Päätin lopettaa tupakoinnin ja ruveta kuntoiluhommiin.Jos kus ennenkin olen lopettanut,ja tiedän että yhtään ei kärsi leikkiä.
ALoitettu vuosi Hartwall Originalilla, sillä on hyvä poistaa rakettien katselemisesta aiheutunut hieman takkuinen olo. Tai ainakin siirtää se huomiseksi...
![]() Hyvää Uutta Vuotta Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4437 4438 [4439] 4440 4441 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|