rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9778324 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:48
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66315 : 13.12.2021 kello on 15:24 »
Ei vahingossakaan 30v sitten tasolle 😂😂😂

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.12.2025 kello on 16:33
  • viihtyy puskissa
« Vastaus #66316 : 13.12.2021 kello on 15:29 »
^
Jaa, että ei takaisin hurjaan nuoruuteen? :)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:33
  • Retkeilijä
« Vastaus #66317 : 13.12.2021 kello on 16:04 »
Kuunneltu kuinka maksalaatikot tekeytyvät. Itselle jää makkaran paisto takassa ehtopalaksi. Kaukaloon seuraavaksi lätkimään🏒

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:30
« Vastaus #66318 : 13.12.2021 kello on 22:04 »
Äänekosken terveyskeskus yllätti. 5 minuuttia olin sisällä ja sain koronapassin ja flunssa piikin.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2025 kello on 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #66319 : 14.12.2021 kello on 07:06 »
^
Jaa, että ei takaisin hurjaan nuoruuteen? :)

En halua minäkään.

Tokihan sitä kaksikymppisenä kului, mutta silloinkaan ei ollut itsellä eikä kyllä kavereillakaan tapana jatkaa aamulla. Niistä putkistahan se juoppo tulee.

Toisaalta harva työssäkäyvä tai opiskeleva sitä alkoholisoituu kaksikymppisenä, mutta juomaan silloin opitaan. Kuka milläkin tavalla.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:21
« Vastaus #66320 : 14.12.2021 kello on 07:22 »
Toisaalta harva työssäkäyvä tai opiskeleva sitä alkoholisoituu kaksikymppisenä, mutta juomaan silloin opitaan. Kuka milläkin tavalla.
Poikkeus vahvistaa säännön niin meille opetettiin koulussa monessa asiassa. Vai tämä vissiin onkin harrastus ei työ tai opiskelu
https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/2f81a86f-a3dc-42c9-bce5-b3064ce68581
Onneksi tunnistaa itse ja osaa hakea apua

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:02
« Vastaus #66321 : 14.12.2021 kello on 07:51 »
En halua minäkään.

Tokihan sitä kaksikymppisenä kului, mutta silloinkaan ei ollut itsellä eikä kyllä kavereillakaan tapana jatkaa aamulla. Niistä putkistahan se juoppo tulee.

Taisi olla viimeinen hurja juhannus 25 vuotiaana ja oliko lie eka kerta kun ikinä jatkoin heti aamulla siitä mihin nukahtaessa oli jäänyt.  Oli se seuraava viikko senverran hankala töissä, ettei ole tarvinnut koskaan ottaa enää mitään, jos on vielä edellisen päivän juomat veressä.  Hyvä oppikoulu oli se juhannus  ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:18
  • Lempäälä
« Vastaus #66322 : 14.12.2021 kello on 08:07 »
En halua minäkään.

Minä taas nuorempana en ottanut, edes joka kuukausikaan. Silloin vähäisellä alkoholilla oli oli hyvä vaikutus.
  Nyt kun lähes viikottain tulee otettua, ei pienellä eikä isommallakaan määrällä ole samaa hyvää vaikutusta. :(
  Neljä kuukautta olen pisimmillään "valkaissut nenää". Ei paluuta vanhaan.
  Minulla taas on se haittapuoli, että en koskaan ole tullut sairaaksi viinasta.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:48
« Vastaus #66323 : 14.12.2021 kello on 08:30 »
Ei se viina minullekaan sovi...

Opettelin juomaan joskus reilun 12 vuotiaana, mutta lopettelin armeijan aikana juomisen ja röökin polton. Ei vain huvittanut sekoilu ja jokaviikkoinen krapula.
Myöhemmin kokeilin täysraittiuttakin. Neljä vuotta olin absolutisti, enkä juhlissakaan maistellut. Sekin alkoi tuntua ahdistavalta ja alkoi ikäänkuin sädekehä kiristämään. Nykyisin voin sentään juhlistaa toisten seurassa tarvittaessa pikarilla, enkä tee alkoholista numeroa.
Mielestäni jokaisen pitää tehdä itselleen sopivat ratkaisut alkoholin käytöstä. Mieluiten niin, ettei itse ja muut siitä kohtuuttomasti kärsi.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2025 kello on 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #66324 : 14.12.2021 kello on 17:22 »
Mielestäni jokaisen pitää tehdä itselleen sopivat ratkaisut alkoholin käytöstä. Mieluiten niin, ettei itse ja muut siitä kohtuuttomasti kärsi.

Nuo harvoin kohtaa.

Kaveri on alkoholisoitunut pahasti. Ainoa, jota se ei haittaa, on hän itse omasta mielestään (ainakin nousuhumalassa). Todellisuudessa kaikki on mennyt perseelleen perheestä ja taloudesta alkaen, firma piiputtaa sellaisella teholla, että juuri ja juuri viinoissa pysyy. Kesä meni juopotellen kokonaan eikä montaa kertaa ole ajokunnossa sen jälkeen ollut, liekö kertaakaan. Sitten taitaa alkaa omaisuuden myynti, tai liekö alkanut jo. Jos terveys kestää juomista enää kovinkaan kauaa.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:56
  • Knaus Eifelland
« Vastaus #66325 : 14.12.2021 kello on 18:31 »
Kyllähän ne saunan jälkeiset jääkylmät huurteiset tulee nautittua perjantai ja lauantai iltaisin. Aamusta tai viikolla ei tule harrastettua. Iän mukana tahti hiipuu...  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:33
  • Retkeilijä
« Vastaus #66326 : 14.12.2021 kello on 18:34 »
Käyty avannossa.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.12.2025 kello on 18:34
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
« Vastaus #66327 : 14.12.2021 kello on 18:39 »
Töitä, harrastettu muiden karavaanarien kanssa rupattelua ja käytyä vähän mäillä kävelyllä

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.12.2025 kello on 16:33
  • viihtyy puskissa
« Vastaus #66328 : 14.12.2021 kello on 18:40 »
Nuo harvoin kohtaa.

Kaveri on alkoholisoitunut pahasti. Ainoa, jota se ei haittaa, on hän itse omasta mielestään (ainakin nousuhumalassa).

Tuosta vähän puhetta olikin. Se pitää jotenkin itsellä lamppu syttyä pään päällä, että nyt ei homma enää toimi. Vuosiakin tiedostin, että liikaa menee, mutta semmoisen ahaa-elämyksen se vaati. Yksi kaveri oli joskus herännyt sairaalassa letkuissa, niin siinä oli ollut sitten herääminen. Toisaalta taas eräs puolituttu tuli sairaalasta viinakaupan kautta kotio, ja se oli sitten siinä.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #66329 : 14.12.2021 kello on 20:14 »
Iltaa taas kaikki Caravan Ystävät Thumb Tämän päivän kuulumisia, ihan hyvää kuluu. Eilen tuli mies ja nainen.Nainen ihan jees mutta mies Thumbd Mies kolmatta kertaa täällä ja, kun viimeksi lähti niin pystyi olemaan raittiina 4pv ::) Nyt on kuulemma rahat loppu ei pysty nukkumaan ja kaikkea muuta, no eipä ole minun asia.Yritän vaan keskittyä itseeni ja täys raittiuden saavuttamaksi Thumb Perjantai aamuna kotiin lähtö, hyvillä ja luottavaisin mielin lähden kotiin,pari viikkoa Haapaniemessä jonka jälkeen muutan vaunuun, meitä on sitten kolme jotka asuu vaunussa läpi vuoden.Mielenkiinto ista ja opettavaa kerrottavaa olette uskaltaneet päivän aikana kirjoittaa päihteiden käytöstä, yritän ottaa oppia niistä Thumb