rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9761253 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 13:24
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #63000 : 6.02.2021 kello on 22:27 »

Käsipesualtaan harmaavedelle talvikäyttöä varten helposti tyhjennettävä harmaavesisäiliö ylivuotoaltaineen lämpimään tilaan.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 9.12.2025 kello on 03:29
  • Escucha el Oi!
« Vastaus #63001 : 6.02.2021 kello on 22:55 »
Käsipesualtaan harmaavedelle talvikäyttöä varten helposti tyhjennettävä harmaavesisäiliö ylivuotoaltaineen lämpimään tilaan.

pissjug..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2025 kello on 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #63002 : 6.02.2021 kello on 23:35 »
Töitä, lenkki ja pizzaa.

Huomenna työt jatkuu, nyt on se hetki kun on taottava. Joka päivä. Myöhemmin sitten otetaan rauhallisemmin. :)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.12.2025 kello on 15:09
  • Etelä-Pohjanmaa
« Vastaus #63003 : 7.02.2021 kello on 07:17 »
Eilen vedin ladut, tänään hiihtämään.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:01
« Vastaus #63004 : 7.02.2021 kello on 08:04 »
Eilen vedin ladut, tänään hiihtämään.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Minäkin olen koittanut tehdä latuja umpihankeen risukkosuksilla....

Jostain syystä ei mene kuin päivä, kun ne on sotkettu muusiksi. Mikäköhän pakkomielle se on sotkea ladut, vaikka likellä olisi tallatut polutkin. Kävelijöiden lisäksi laduilla ovat päättäneet kulkea lumikenkäilijät ja pyöräilijätkin ovat yrittäneet. Ja ne ladut kulkee niin paksussa lumessa, kuin mahdollista. Paikoissa, missä kesälläkään ei kävellä. Uuden ladun, kun teet viereen, niin sekin sotketaan aika nopsaan.
Ei tää nyt iso murhe ole, mutta kummastuttaa. Umpilumessa hiljaa hiihdellen kuitenkin mieli eniten lepää.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.12.2025 kello on 15:09
  • Etelä-Pohjanmaa
« Vastaus #63005 : 7.02.2021 kello on 09:06 »

Jostain syystä ei mene kuin päivä, kun ne on sotkettu muusiksi. Mikäköhän pakkomielle se on sotkea ladut, vaikka likellä olisi tallatut polutkin. Kävelijöiden lisäksi laduilla ovat päättäneet kulkea lumikenkäilijät ja pyöräilijätkin ovat yrittäneet. Ja ne ladut kulkee niin paksussa lumessa, kuin mahdollista. Paikoissa, missä kesälläkään ei kävellä. Uuden ladun, kun teet viereen, niin sekin sotketaan aika nopsaan.
Ei tää nyt iso murhe ole, mutta kummastuttaa. Umpilumessa hiljaa hiihdellen kuitenkin mieli eniten lepää.

Jännä nähdä onko meikäläisen ladut sotkettu tuolla nevalla. Ihmiset niitä ei sotke, mutta eläimet voi. Yksi hirvi oli meinannut ylittää nevaa, mutta 2 metrin jälkeen oli kääntynyt, kun  oli sorkat alkanut uppoamaan kurakkoon. 

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:01
« Vastaus #63006 : 7.02.2021 kello on 09:30 »
Jännä nähdä onko meikäläisen ladut sotkettu tuolla nevalla. Ihmiset niitä ei sotke, mutta eläimet voi. Yksi hirvi oli meinannut ylittää nevaa, mutta 2 metrin jälkeen oli kääntynyt, kun  oli sorkat alkanut uppoamaan kurakkoon.
No nuo eläimet unohdin listalta...

Peurat ja Kauriit kulkevat luonnollisesti laduilla. Niitä en huomannut ottaa huomioon, kun koen kulkevani enemmänkin niiden reviirillä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:53
« Vastaus #63007 : 7.02.2021 kello on 12:31 »

Sähän taidat olla lähiöhiihtäjä  :laugh:

Täällä maalla ei muiden ihmisten jälkiä, paitsi yks hiihtäjäukko - mutt se arvostaa valmiita latuja..

Noilta kelkkailijoita voisi kouluttaa. Jos pienen hangen alta erottuu latu, voisvat arvostaa sitä ja kiertää. Siksi en tarkoituksella hiihtele kelkan jälkiä. En edes opetata nuorisoa siihen. Tarpeeksi etäällä urasta...
Vaan kun olin ravioijien yli olin viikko sitten tampannut (tupla-tamppo  :laugh:) lunta hiihtäjälle, ni pitihän kelkkapellen upottaa telamattonsa siihen.

Oppiskohan ne tavoille, jos kieltäs tuossa mun heinäpellolla ajamisen - eipä niillä lupaa siihen edes ole, jos vaikka naapuripellolle olisi, tuskin on..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:25
  • viva la France
« Vastaus #63008 : 7.02.2021 kello on 12:45 »
Katsellut kun nuperokuski antaa fiatille kaasua, kyllä rapa roiskuu komeasti.
Oppikohan ettei sateella ajeta tuntemattomalle nurmikolle ;)

Toista tuntia harjoitteli ennen kuin taipui soittamaan apua.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:31
  • Knaus Eifelland
« Vastaus #63009 : 7.02.2021 kello on 12:55 »
No ei kellään sitten lamppu syttynyt, että olis apuja tarjonnut? Tai edes neuvonnut.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:25
  • viva la France
« Vastaus #63010 : 7.02.2021 kello on 13:11 »
Kyllä sytty, mutta kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä.
Kaksi oli neuvomassa että älä koske kaasuun. Heti kun
liikahti eteenpäin, löi kaasun pohjaa, puolen tunnin rapaleikin
jälkeen kyllästyin. Toinen kaveri antoi puh numeron hinurille.
Nupero on nupero vaikka voissa paistais, siis kuski ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:57
« Vastaus #63011 : 7.02.2021 kello on 13:14 »
S

Noilta kelkkailijoita voisi kouluttaa. Jos pienen hangen alta erottuu latu, voisvat arvostaa sitä ja kiertää. Siksi en tarkoituksella hiihtele kelkan jälkiä. En edes opetata nuorisoa siihen. Tarpeeksi etäällä urasta...
Vaan kun olin ravioijien yli olin viikko sitten tampannut (tupla-tamppo  :laugh:) lunta hiihtäjälle, ni pitihän kelkkapellen upottaa telamattonsa siihen.

Oppiskohan ne tavoille, jos kieltäs tuossa mun heinäpellolla ajamisen - eipä niillä lupaa siihen edes ole, jos vaikka naapuripellolle olisi, tuskin on..

Eikai sitä tarvii kieltää. Soitto vaan "palvelunumeroon" niin sinihaalariset käy valkoisilla kelkoilla seurailemassa jälkiä ja opettaa kunnioittamaan toisten omaisuutta.
Eihän sinne ole annettu lupaa ajella. 😉

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:24
« Vastaus #63012 : 7.02.2021 kello on 14:52 »
Eikai sitä tarvii kieltää. Soitto vaan "palvelunumeroon" niin sinihaalariset käy valkoisilla kelkoilla seurailemassa jälkiä ja opettaa kunnioittamaan toisten omaisuutta.
Eihän sinne ole annettu lupaa ajella. 😉

Periaatteessa se on noin....
Nuo kelkalla rällääjät vaan on ehtymätön luonnonvara, eikä vielä ole löytynyt poliisia, joka laittaisi ne kuriin.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2025 kello on 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #63013 : 7.02.2021 kello on 14:59 »

Eipä ole käynyt mielessä moinen, kun lumikengillä olen kulkenut. Miksipä en käyttäisi valmista uraa, jossa upottaa vähemmän, Ei ne yleensä kenenkään latuja ole, siis useampaan kulkukertaan tarkoitettuja.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:57
« Vastaus #63014 : 7.02.2021 kello on 15:41 »
Lumikenkäilyä ja sen päälle iltapäiväsaunaan😉