Käyty ehtoosaunassa mökillä ja paikallisessa tuopposella
Eteläisissä?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4144 4145 [4146] 4147 4148 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käyty ehtoosaunassa mökillä ja paikallisessa tuopposella Eteläisissä?
Mekaanikko soitti ja kertoi ettei Pollaria kannata alkaa remppaamaan..ei 1000 riitä ![]() Minä kun itelleni tuon olisin lunastanu. Ihan lemppari kulkine tässä talossa. Harmittaa niin pirusti. Nyt sitten yhteydenottoja kuljetus palveluun! Pakettiauto+ kaksi peräkärryä toinen kuomullinen teli kärry 3m pitkä, toinen umpikaappi perästä aukeava mitat 150*150*500.24/7 koko Suomen alueelle! Onnea firmalle Risto. Toivon sille tasaisia ja pitkiä taipaleita ![]() Ilmoittele kun tulee eka keikka tänne seudulle, niin tingataan peilejä uudelleen ![]() Kiitoksia Montakohan vuotta tollanen 2,5 mm² kumikaapeli kestää maatua... pitänee ensi kesänä tarkistaa. Sitten on vielä yksi pätkä 1,5 mm² "muovikaapeli".
Poliisin kamera auto puskassa 40 nopeusalueella. Huolimaton olin, oman auton nopeusmittari osoitti50, navigaattori näytti46-47. En tiedä miten tuollainen auto ottaa kuvan päivänvalossa, transporterin takaikkunassa oleva kamera ei välähtänyt. Tuleekohan postia? Poliisin kamera auto puskassa 40 nopeusalueella. Huolimaton olin, oman auton nopeusmittari osoitti50, navigaattori näytti46-47. En tiedä miten tuollainen auto ottaa kuvan päivänvalossa, transporterin takaikkunassa oleva kamera ei välähtänyt. Tuleekohan postia? Eipä taida tulla, jos tuo navigaattorin lukema on oikein. varmuusvähennyksen jälkeen 43-44. Poliisin kamera auto puskassa 40 nopeusalueella. Huolimaton olin, oman auton nopeusmittari osoitti50, navigaattori näytti46-47. En tiedä miten tuollainen auto ottaa kuvan päivänvalossa, transporterin takaikkunassa oleva kamera ei välähtänyt. Tuleekohan postia?Minä olen nähnyt, että keskipäivällä, kesäauringossa välähtää salama.. edellämenijöille, ei mulle ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4144 4145 [4146] 4147 4148 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|