Käyty ehtoosaunassa mökillä ja paikallisessa tuopposella
Eteläisissä?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4144 4145 [4146] 4147 4148 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käyty ehtoosaunassa mökillä ja paikallisessa tuopposella Eteläisissä? Ehei mut tuonne Hml pubiin pitäisi joskus mennä rentoutumaan
Cabrioletti Saappi sae talaven seesokiks uuven ylävesletkun...
Masennuttu
Mekaanikko soitti ja kertoi ettei Pollaria kannata alkaa remppaamaan..ei 1000 riitä ![]() Minä kun itelleni tuon olisin lunastanu. Ihan lemppari kulkine tässä talossa. Harmittaa niin pirusti. Uuden firman asioita hoitanut koko päivän
Eilen purkasin sällin saunasta panelit pois, tänään piti hakea rimaa ja panelia mutta jouduinkin lapsenlikaksi. Katto olikin helppo purkaa, paneelit oli vain päästä ammuttu kiinni. Tuli niskaan koko pas*a kun vähän tempasi. Huomenna jos kävisi koolamassa seinät kun uudet panelit tulekin pystyyn.
Nyt sitten yhteydenottoja kuljetus palveluun! Pakettiauto+ kaksi peräkärryä toinen kuomullinen teli kärry 3m pitkä, toinen umpikaappi perästä aukeava mitat 150*150*500.24/7 koko Suomen alueelle!
Nyt sitten yhteydenottoja kuljetus palveluun! Pakettiauto+ kaksi peräkärryä toinen kuomullinen teli kärry 3m pitkä, toinen umpikaappi perästä aukeava mitat 150*150*500.24/7 koko Suomen alueelle! Onnea firmalle Risto. Toivon sille tasaisia ja pitkiä taipaleita ![]() Ilmoittele kun tulee eka keikka tänne seudulle, niin tingataan peilejä uudelleen ![]() Kiitoksia Kävin vaunulla katsomassa, mikä mättää, kun kamera on ollut offline tilassa viikon verran. Sähkötolpan automaattisulake siellä oli pompsahtanut syystä tai toisesta ja virrat pois kokonaan. Joskus 5 vuotta sitten sama homma. Hämähäkit tunkee itsensä joka paikkaan, liekkö niillä osuutta asiaan.
Montakohan vuotta tollanen 2,5 mm² kumikaapeli kestää maatua... pitänee ensi kesänä tarkistaa. Sitten on vielä yksi pätkä 1,5 mm² "muovikaapeli".
Tutkin kuntopyörän elektroniikan tilaa. Totesin, että kun se oli jäänyt seisomaan, niin olin älynnyt ottaa paristot pois muista mutta en sykevyöstä. Pyörän matkamittariin/ajastimeen paristot sisään niin toimii. Sykkeen näyttöön paristot, alkoi elämään. Sykevyöhön en ole koskaan vaihtanut paristoa, enkä muista edes nähneeni jos siihen on joskus vaihdettu. Aivan sattumalta keksin, missä paristokotelo on ja miten aukeaa. Ja sattumalta sopiva paristokin löytyi kotoa. Sekin toimii. Siis kuntoilu alkakoon.
Poliisin kamera auto puskassa 40 nopeusalueella. Huolimaton olin, oman auton nopeusmittari osoitti50, navigaattori näytti46-47. En tiedä miten tuollainen auto ottaa kuvan päivänvalossa, transporterin takaikkunassa oleva kamera ei välähtänyt. Tuleekohan postia? Poliisin kamera auto puskassa 40 nopeusalueella. Huolimaton olin, oman auton nopeusmittari osoitti50, navigaattori näytti46-47. En tiedä miten tuollainen auto ottaa kuvan päivänvalossa, transporterin takaikkunassa oleva kamera ei välähtänyt. Tuleekohan postia? Eipä taida tulla, jos tuo navigaattorin lukema on oikein. varmuusvähennyksen jälkeen 43-44. Poliisin kamera auto puskassa 40 nopeusalueella. Huolimaton olin, oman auton nopeusmittari osoitti50, navigaattori näytti46-47. En tiedä miten tuollainen auto ottaa kuvan päivänvalossa, transporterin takaikkunassa oleva kamera ei välähtänyt. Tuleekohan postia?Minä olen nähnyt, että keskipäivällä, kesäauringossa välähtää salama.. edellämenijöille, ei mulle ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4144 4145 [4146] 4147 4148 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|