|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4097 4098 [4099] 4100 4101 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ostin talven juomat.
Sohva urheiluaKatsoin samaa, hiivatin Roglic kun rupesi leikkimään. Tosin apuajajat sippas liian aikaisin. Käytiin Bembölen Automuseolla ja pesimme a-auton penkit Kärcherillä.Kyllä vanhoissa Fiiateissa aina silmä lepää Ostin talven juomat.Kävitkö omalla veneellä lahden takana. Herätty Sodankylässä paikka Nilimella.
Kävitkö omalla veneellä lahden takana.Lahden takana kyllä muttei omalla venholla.. Eipä ollut ruuhkaa laivoilla. Aamupaatilla mentiin ja seuraavalla takasin. Kotiuduttu perinteiseltä suvun miesten reissulta Pihtiputaalla.
Selviydytty reissusta
Lapista täällä oli keskustelua Minä en ainakaan aio pysyä poissa sieltä. Eikä mielestäni ylihinnoiteltu ole; kaikkihan riippuu siitä kuinka reissussa käyttäytyy.. Kämppärille ei ole pakko mennä ja kaasuhellalla pystyy kokkailemaan.. Tankkaa etelämpänä löpöä ja kaasua. Toki olen Lapistakin 23€/vrk kämppärin löytänyt. Levillä Lappi ei ole mutta bilettämiseen tietty oiva paikka.. Palattu kotiin reissusta. Tänään ajettu Sodankylästä Kemijärven ja Ranuan kautta Ouluun. Ei nuo leirintäalue maksut pahoja olleet eka yö 25€, toinen yö 27€ ja viime yö 20€, että tälleen.
Sohva urheillu
![]() Ai niin urheilinhan minä jaloin. Kanttarellejä etsimässä...
Melkein kuin geokätköjen etsimistä ilman karttaa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4097 4098 [4099] 4100 4101 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|