|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4098 4099 [4100] 4101 4102 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^
Sellainen tunnukseton, ja ilman perälippua? .. siinä Airiston väylän kulmallahan niitä pesii.. Ajelulla mukana olin
![]() On pikkaisen karting otetta kuskilla liika. Siellä oppinut että pienestäkin raosta sopii.
Tapasin päivällä nuohoajamestarin. Hän tarkisti saunan hormin ja nuohosi perusteellisesti.
Näin ehtoolla lämmitin ensi kertaa ja saunoin makeasti. Kylläpä kelpaa. Tiputtu trukin päältä kyljelleen asfaltille ja nyt odotellaan mangneettikuviin pääsyä
Tiputtu trukin päältä kyljelleen asfaltille ja nyt odotellaan mangneettikuviin pääsyäNo voi hitto... Toivottavasti ei mitään pahempaa käynyt. Tiputtu trukin päältä kyljelleen asfaltille ja nyt odotellaan mangneettikuviin pääsyäToivottavasti selvisit säikähdyksellä. No tsemppiä. Se on ilkeä kun luita murtuu, toiv. ei.. Parit suotimet tuli lisää laitettua; koppiin ilmansuodatin ja h-autoon KN filteri pesty ja öljytty. Ja mökkisaunottu huolella. Sadevesi tynnyristä saa jo hyvin jäähdykettä päällensä
![]() Mitäs tämä nyt meinaa, jos mulla on nyt katsastusaikaa 31.12.2020 asti🤔 Sen ku tietäis... Tänään checked Kun tuli ajankohtaiseksi niin kysyin. Jos katsastan helmikuussa 21 uuden kauden aluksi, seuraava katsastus vuonna 2023. 1.1.23-31.12.23. ![]() Tänään checked Eikö vaunuihin päde sama kuin autoihin, eli uusi aika olisi 22.2.2021.- 31.12.2023? Eikö vaunuihin päde sama kuin autoihin, eli uusi aika olisi 22.2.2021.- 31.12.2023? Eipä sitten varmaan vaunua voi katsastaa ennenaikojaan. Ja ns. pitkän laiman saa vissiin jatkossa heti 2.1. alkaen, jos vetää katsastuksen pitkäksi. Itse katsastin vaunun ensimmäistä kertaa viikko sitten. Katsastus olisi ollut voimassa tämän vuoden loppuun.
Uusi leima voimassa 2.1.2023 asti. Eipä sitten varmaan vaunua voi katsastaa ennenaikojaan. Ja ns. pitkän laiman saa vissiin jatkossa heti 2.1. alkaen, jos vetää katsastuksen pitkäksi. Ja saman vuoden aikana kahtreen kertaan katsastettu ei pidennä ajoaikaa, myyntitilanteessa voi vaikuttaa ostopäätökseen jos ihan tuore leima Itse katsastin vaunun ensimmäistä kertaa viikko sitten. Katsastus olisi ollut voimassa tämän vuoden loppuun. Joo. Menee seuraavaan arkipäivään, kun vuoden viimeinen on lauantai. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4098 4099 [4100] 4101 4102 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|