rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9960366 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:15
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #58980 : 1.02.2020 kello on 22:40 »
Asiakas saa valita kuskinsa ja sanoa mitä vaan, mutta jos kuski valitsee asiakkaan niin siitä se haloo syntyy ilman että sanoisi mitään. ;D

Noinhan se on "aina" mennyt. Aikoinaan istuin Brahen hentän vieressä tolpalla toisena autona, taisi olla Mersu alla. Yksi asiakas tuli suoraan minun autooni. Sanoin, että tuossa on vuorossa oleva auto ja näytin edessä olevaa. "Minä en Volgaan mene". Asia heti selvä.

Kerran olin valitsematta asiakasta. Oli ihan selvin päinkin. Istuutuessaan autoon sanoi "Mikkeliin, rahaa on perillä". Tarvittiin kahden perässä olevan auton kuskit apuun, että saatiin asiakas ulos. Sokoksen Vaakuna kaipasi kovasti autoja ja olisi pitänyt ajaa sinne eikä "tapella" asiakkaan kanssa.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.11.2024 kello on 03:10
« Vastaus #58981 : 2.02.2020 kello on 02:15 »
lapsenvahtina sekä lukenut tyhmiäjuttuja.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.01.2026 kello on 17:49
« Vastaus #58982 : 2.02.2020 kello on 07:12 »
Itse menin Ajovarmaan ja luovuin, niistä itse. Ja nykynen työnantaja patisti pari vuotta sitten hankkimaan takas. Emäntä haettu töistä, ja itse palattu Kajaanista, Kärsämäen kautta sinne ja Kuopion kautta pois.Auton siivouksineen/pesu 11.5h.p*ska keli Thumbd Kärsämäki sen takia, kun Äänekoskelta neljä kyytiin. Ja olivat Ihmeissään, kun menin kysymään korttia uudeen takasin, kuulemma heillä eka kerta ;) Jos ois ollut alle vuos, niin oisin saanut suoraaan kaikki kirjaimet takas.Rekka korttia en enää tartte.Nyt on sitten isoA BCD ja pikku e.Nämä tilausajot/koulu kyydit siistiä hommaa Thumb

Jaa, sulla meni noin. Kaveri sai kanssa laakin, niin se joutui käymään rasitustesteissäkin, ennenkuin ammattiajolupa heltisi takaisin.
Jouduit varmaankin käymään noi ammattipätevyys päivät, kun kortin hait takaisin?

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:44
« Vastaus #58983 : 2.02.2020 kello on 08:04 »
Itse menin Ajovarmaan ja luovuin, niistä itse. Ja nykynen työnantaja patisti pari vuotta sitten hankkimaan takas. Emäntä haettu töistä, ja itse palattu Kajaanista, Kärsämäen kautta sinne ja Kuopion kautta pois.Auton siivouksineen/pesu 11.5h.p*ska keli Thumbd Kärsämäki sen takia, kun Äänekoskelta neljä kyytiin. Ja olivat Ihmeissään, kun menin kysymään korttia uudeen takasin, kuulemma heillä eka kerta ;) Jos ois ollut alle vuos, niin oisin saanut suoraaan kaikki kirjaimet takas.Rekka korttia en enää tartte.Nyt on sitten isoA BCD ja pikku e.Nämä tilausajot/koulu kyydit siistiä hommaa Thumb
Olen kanssa tuumannut luopua raskaan luokan korteista, kun tämä virallinen työura piakkoin loppuu....

Toisaalta voisi olla terapiaa ajella työkseen silloin tällöin, jos kuntoa riittää. Nyt on jo tarjottu keikkaluontoisia hommia työuran päättymisen jälkeen.
Elikä sulla lienee korttina ABECD + ammattipätevyyslupa henkilöliikenteesee n.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:17
  • Escucha el Oi!
« Vastaus #58984 : 2.02.2020 kello on 08:45 »
Olen kanssa tuumannut luopua raskaan luokan korteista, kun tämä virallinen työura piakkoin loppuu....

onko siitä jotain hyötyä?

sen ymmärrän ettei enää käydä direktiivipäiviä, mutta miksi ajoluvasta pitäis luopua?

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:25
« Vastaus #58985 : 2.02.2020 kello on 09:12 »
onko siitä jotain hyötyä?
sen ymmärrän ettei enää käydä direktiivipäiviä, mutta miksi ajoluvasta pitäis luopua?

Haittana on ainakin se kaksi vuotta.
Muuten voisi tulla ja mennä mutta ajokortti menee vanhaksi aina kriittisellä hetkellä...

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #58986 : 2.02.2020 kello on 09:16 »
Haittana on ainakin se kaksi vuotta.
Muuten voisi tulla ja mennä mutta ajokortti menee vanhaksi aina kriittisellä hetkellä...

Se on vasta täytettyään 70. Yhden kerran uusin kahden vuoden jälkeen ja sitten hävitin CE: n. Nyt on sitten viiden vuoden välein uusinta.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:17
  • Escucha el Oi!
« Vastaus #58987 : 2.02.2020 kello on 09:17 »
ok no sitten  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
« Vastaus #58988 : 2.02.2020 kello on 09:57 »
Ihmetelty itsekseen poistuvia viestejä ja keskustelupätkiä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:51
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #58989 : 2.02.2020 kello on 10:31 »
Naurettu. Tietenkin toimin ohjeitten mukaan 🤣🤣🤣🤣🤣🐽🐷👍🎂🐖

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #58990 : 2.02.2020 kello on 11:51 »
Jaa, sulla meni noin. Kaveri sai kanssa laakin, niin se joutui käymään rasitustesteissäkin, ennenkuin ammattiajolupa heltisi takaisin.
Jouduit varmaankin käymään noi ammattipätevyys päivät, kun kortin hait takaisin?
Ne oli vielä voimassa sillon. viiime vuoden Joulukuussa kävin sen viisi päivää.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #58991 : 2.02.2020 kello on 14:10 »
Juuri kun olin lopettelemassa lumityötä kolalla ja lingolla, niin alkoi sataa uutta lunta.  Thumbd

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:47
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
« Vastaus #58992 : 2.02.2020 kello on 14:17 »
Pösö poistettu liikennekäytöstä ja siirretty lämpimään talliin. Junalla liikuttu lentokentälle ja nyt jossain Puolan ja Saksan rajan yläpuolella, lasissa Grants.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #58993 : 2.02.2020 kello on 14:27 »
Iltalehteä luin juuri, niin tommonen sattu silmään Thumbd Ja ihmisiltä kielettävä herne keitto ja jalostukseen..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/326113de-cbc0-4a73-abf0-6b665c897eb7

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:09
  • viva la France
« Vastaus #58994 : 2.02.2020 kello on 14:30 »
Pösö poistettu liikennekäytöstä ja siirretty lämpimään talliin. Junalla liikuttu lentokentälle ja nyt jossain Puolan ja Saksan rajan yläpuolella, lasissa Grants.
Muistithan villapaidan ottaa matkaa, + 10 pinnassa on lämmöt pyörinyt etelässä ;)
Ihan vaan siksi kun käy pikkasen kateeksi.