lapsenvahtina sekä lukenut tyhmiäjuttuja.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3931 3932 [3933] 3934 3935 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
lapsenvahtina sekä lukenut tyhmiäjuttuja.
Itse menin Ajovarmaan ja luovuin, niistä itse. Ja nykynen työnantaja patisti pari vuotta sitten hankkimaan takas. Emäntä haettu töistä, ja itse palattu Kajaanista, Kärsämäen kautta sinne ja Kuopion kautta pois.Auton siivouksineen/pesu 11.5h.p*ska keli Jaa, sulla meni noin. Kaveri sai kanssa laakin, niin se joutui käymään rasitustesteissäkin, ennenkuin ammattiajolupa heltisi takaisin. Jouduit varmaankin käymään noi ammattipätevyys päivät, kun kortin hait takaisin? Itse menin Ajovarmaan ja luovuin, niistä itse. Ja nykynen työnantaja patisti pari vuotta sitten hankkimaan takas. Emäntä haettu töistä, ja itse palattu Kajaanista, Kärsämäen kautta sinne ja Kuopion kautta pois.Auton siivouksineen/pesu 11.5h.p*ska keliOlen kanssa tuumannut luopua raskaan luokan korteista, kun tämä virallinen työura piakkoin loppuu.... Toisaalta voisi olla terapiaa ajella työkseen silloin tällöin, jos kuntoa riittää. Nyt on jo tarjottu keikkaluontoisia hommia työuran päättymisen jälkeen. Elikä sulla lienee korttina ABECD + ammattipätevyyslupa henkilöliikenteesee n. Olen kanssa tuumannut luopua raskaan luokan korteista, kun tämä virallinen työura piakkoin loppuu.... onko siitä jotain hyötyä? sen ymmärrän ettei enää käydä direktiivipäiviä, mutta miksi ajoluvasta pitäis luopua? onko siitä jotain hyötyä? Haittana on ainakin se kaksi vuotta. Muuten voisi tulla ja mennä mutta ajokortti menee vanhaksi aina kriittisellä hetkellä...
Haittana on ainakin se kaksi vuotta. Se on vasta täytettyään 70. Yhden kerran uusin kahden vuoden jälkeen ja sitten hävitin CE: n. Nyt on sitten viiden vuoden välein uusinta. Ihmetelty itsekseen poistuvia viestejä ja keskustelupätkiä.
Naurettu. Tietenkin toimin ohjeitten mukaan 🤣🤣🤣🤣🤣🐽🐷👍🎂🐖
Jaa, sulla meni noin. Kaveri sai kanssa laakin, niin se joutui käymään rasitustesteissäkin, ennenkuin ammattiajolupa heltisi takaisin.Ne oli vielä voimassa sillon. viiime vuoden Joulukuussa kävin sen viisi päivää.
Juuri kun olin lopettelemassa lumityötä kolalla ja lingolla, niin alkoi sataa uutta lunta.
Pösö poistettu liikennekäytöstä ja siirretty lämpimään talliin. Junalla liikuttu lentokentälle ja nyt jossain Puolan ja Saksan rajan yläpuolella, lasissa Grants.
Iltalehteä luin juuri, niin tommonen sattu silmään
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/326113de-cbc0-4a73-abf0-6b665c897eb7 Pösö poistettu liikennekäytöstä ja siirretty lämpimään talliin. Junalla liikuttu lentokentälle ja nyt jossain Puolan ja Saksan rajan yläpuolella, lasissa Grants.Muistithan villapaidan ottaa matkaa, + 10 pinnassa on lämmöt pyörinyt etelässä ![]() Ihan vaan siksi kun käy pikkasen kateeksi. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3931 3932 [3933] 3934 3935 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|