Ajelin tänne Mansikkaharjun alueelle,ei huono paikkaEikö oo siisti paikka, ainut mikä häiritsee on se tien läheisyys. Omistaja on sijoittanut paljon rahaa siihen paikkaan lähiaikoina. Viimeisimpänä tuli se iklu-mökki.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3837 3838 [3839] 3840 3841 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ajelin tänne Mansikkaharjun alueelle,ei huono paikkaEikö oo siisti paikka, ainut mikä häiritsee on se tien läheisyys. Omistaja on sijoittanut paljon rahaa siihen paikkaan lähiaikoina. Viimeisimpänä tuli se iklu-mökki.
Täällä on jälleen ensimmäiset syysliukkaat yllättäneet "ammattiautoilijan" tytär ilmoitti jotta bussi tien sivussa nokka ikävästi rutussa.
Siinä taas lapsia kuskataan ,eikä osata tienpintaa tulkita oikein🤨 Hlvt ""amnattilaiset"" Sama offset taitaa olla koska reilu sentti siinäkin jäi rakoa ja on juuri tuota uudempaa mallia. Tuolla omallahan ei ajeta vuoden ympäri vaan nyt syksy ja ajot jatkuvat hiihtolomalla, vanhoissa oli pintaa ja nastat tallessa mutta paistovuosi 2005.Mulla Rimorissa oli 185:lla varmaan 5cm väliä.. ![]() Eikä nuo takarenkaat alkup. kuluneet tuosta, vaikka reilun 94tkm alla pyörivätkin. on sillä renkaan rungon muodollakin väliä, kun on kulmikasta ja pyöreää olkaista rengasta. toki netistä niitä ei erota. Jopa renkaan merkillä on väliä. Samoilla numeroilla leveyseroa voi olla 20mm! ![]() Nimimerkki: 'Olen itse mitannut' Varasin nyt lipun ensi viikolle Helsinki-Travemunde. Maksoin enemmän kuin koskaan.
Ensi viikon pe lähtö ja tavoite että maanantaina olisi Kataloniassa lämpöisemmässä.
^
^ ^ Mikä alusta Rimorissa.
^
Hyvä niin. Mulla Rimorissa oli 185:lla varmaan 5cm väliä.. Jep, 185 5cm, 195 3cm ja 205 jää reilu sentti.
Aloitin talon antennijärjestelmän testausta, kun DVB-T2 ei näy joka paikassa. Irroitin yhden liitoksen ja laitoin väliin vahvistimen. Menin tarkistamaan tuloksen. Ei näkynyt mitään. Tein useampia vaihdoksia eikä mitään näkynyt. Sitten osuin kuulemaan radiosta uutisia. Digita tekee huoltotöitä ja lähettimet ovat pimeinä.
![]() > 3.5tn autoissa 3mm, mutta vaade 5mm vain vetävissä, ei tosin koske paripyörien molempia. Eikä etuvetoisia lainkaan, niissä riittää 3mm joka kulmassa. Siis aivan torso laki.. eipä ole ainoa torso laki ![]() mutta minä en ainakaan ole mistään löytänyt ettei koskisi molempia paripyöriä. Jotain vanhoja tekstejä löytyy, mutta ei 2.1.2017 jälkeen kun tuo tuli voimaan. Ainoaksi poikkeukseksi mainitaan se kääntyvä ja vetävä akseli, eli käytännössä etuakseli jos siinä veto.
Aloitin talon antennijärjestelmän testausta, kun DVB-T2 ei näy joka paikassa. Täytyy tarkentaa, että DNA:n DVB T2 ei näkynyt, toki Digitan näkyi. Nyt näkyy DNA:ltakin. Vein jälleen peräkärryllisen oksia ja lehtiä kaato paikalle.Lidlissä ruokaostokset,ja sitten pojan Volvon kimppuun.Letku-ja sisätilalämppäri ei toimineet.Pitkän tutkinnan jälkeen löytyi löysällä oleva liitos johdosta.Oli vaikeassa paikassa havaita.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3837 3838 [3839] 3840 3841 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|