Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9725036 kertaa)
« Vastaus #1006 : 28.12.2011 kello on 22:24 »
Ikävää tuollainen piikittely...  Mä ajan pemarilla ja ei ole ollut ongelmia liikkua ko. kiesin kanssa. Hyvä auto se on, siinä missä monet muutkin.
« Vastaus #1007 : 28.12.2011 kello on 23:08 »
Ikävää tuollainen piikittely... 
Mä ajan pemarilla ja ei ole ollut ongelmia liikkua ko. kiesin kanssa. Hyvä auto se on, siinä missä monet muutkin.
Veit kirjaimet näppäimistöltäni 
« Vastaus #1008 : 29.12.2011 kello on 07:23 »
Ikävää tuollainen piikittely... 
Mä ajan pemarilla ja ei ole ollut ongelmia liikkua ko. kiesin kanssa. Hyvä auto se on, siinä missä monet muutkin.
Totta puhiset kuomaseni...yleensä autonkin saa pilalle kuljettaja ja hänen egonsa!
« Vastaus #1009 : 29.12.2011 kello on 08:30 »
Se koira älähtää, johon... 
« Vastaus #1010 : 29.12.2011 kello on 09:41 »
entäs jos tää pemari kuski ei uskaltanut käyttää vauhtia, jos etu viilekkeet lentää, tahi vanne menee mutkille montusta, oon nähnyt tälläsenkin lähipiirissä. Kaveri istuu kyydissänni kun koe ajan hänen autoansa ja huutaa älä aja näin kovaa mun autolla tälläsellä tiellä menee vanteet ja alusta ja keula..,  Minä: Tää on mun romulla ihan ok vauhti jo asuntovaunuperäs...  En tiiä mikä sitten noista bmv tekee noin arvostetun että ei kärsi ajaa normaalisti suomenteillä ja pitää hankkia jokin m-sport alustalla oleva. Vakio alustalla pemari kyllä vois kelvata. 
« Vastaus #1011 : 29.12.2011 kello on 10:12 »
Nyt on "herroilla" jo jutut vähissä, kun häätyy omista autoista väänneskellä, vaan mukavahan se on että on juttua. Savolaisella salaovelalla provokaatiolla sitä taas irtosi.  Olen ajatellut vaihtaa tuon Turanin aikanaan Tojotaan, kun ne tuntuu toimivan. Vaikkei yhtä hyviä olekaan ajaa. Prioriteetti muuttuu, kun enää ei tarvi vaunua vetää. Asian eteen en ole vielä mitään tehnyt, että on tämä siinä mielessä väärä ketju. Kahvit olen juonut ja lapsia paimentanut.
« Vastaus #1012 : 29.12.2011 kello on 10:28 »
Mukava seurata mihin tuo vääntö loppuu. Jatkakaa vaan 
« Vastaus #1013 : 29.12.2011 kello on 10:38 »
Mukava seurata mihin tuo vääntö loppuu. Jatkakaa vaan 
No luinpa vääntöä VW-konsernin dieselkoneiden heikoista kohdista alan foorumeilta. Yksi kaveri tuumasi vaan kesken keskustelun, ettei paljon nappaa enää. Oli vaihtanut Audin Mersuun.
« Vastaus #1014 : 29.12.2011 kello on 10:41 »
Projektin osia haalittu kasaan ja päivä jatkuu vaidelootan kasaamisella sekä koe laatikko paketin yhteen niputtamisella.. josko illal sais viell rovin sulamaan ett huomenn sais tekniikan paikalleen...
« Vastaus #1015 : 29.12.2011 kello on 12:21 »
Puuhellaa lämmitetty kahvinkeittoa ajatellen,sähköä kovasti kaivattais !!
« Vastaus #1016 : 29.12.2011 kello on 12:24 »
Luettu Tekniikan Maailma. Huomattu, että B-sarjan Mersu maksaa suunnilleen saman verran kuin VW Touran. Herättäisi ajatuksia, muttei taida olla nyt halua eikä budjettiakaan auton vaihtoon. 
« Vastaus #1017 : 29.12.2011 kello on 12:35 »
Luettu Tekniikan Maailma. Huomattu, että B-sarjan Mersu maksaa suunnilleen saman verran kuin VW Touran. Herättäisi ajatuksia, muttei taida olla nyt halua eikä budjettiakaan auton vaihtoon. 
Jos sen Touranin vaihdat, niin älä ainakaan Mersuun. Toyota on aivan toimiva peli, siis silloin kuin hyvää kulkupeliä tarvitaan. En toki kiellä, etteikö ne Mersut ole tosi mukavia ajaa, silloin-kun-tällöin kehtaavat moitteitta liikkua, mutta, mutta, nimimerkillä kokemusta ihan riittävästi omaava  Juu ja ettei ihan aiheesta eksytä= tehty pitkästä aikaa lumitöitä ja roudattu vuodevaatteita pihalle 
« Vastaus #1018 : 29.12.2011 kello on 12:46 »
Jos sen Touranin vaihdat, niin älä ainakaan Mersuun. Toyota on aivan toimiva peli, siis silloin kuin hyvää kulkupeliä tarvitaan. En toki kiellä, etteikö ne Mersut ole tosi mukavia ajaa, silloin-kun-tällöin kehtaavat moitteitta liikkua, mutta, mutta, nimimerkillä kokemusta ihan riittävästi omaava 
Höh, faijalla on ollut väyrynen 8 vuotta (230E automaatti) ja korjauksiin on mennyt alle 100€ vuodessa. Toimii kuin se kuuluisa junan vessa 
« Vastaus #1019 : 29.12.2011 kello on 12:52 »
Höh, faijalla on ollut väyrynen 8 vuotta (230E automaatti) ja korjauksiin on mennyt alle 100€ vuodessa. Toimii kuin se kuuluisa junan vessa 
Juu se E-mallin Väyrynen vielä pelaa ja etenkin ne bensakoneella olevat. Puhun nyt noista uudemmista E-C-ja etenkin ML susivehkeistä. Toki jos on varaa vaihtaa aina takuuaikana uuteen ja tykkää väliajat ajella jollain "huollon" kinnerillä. Meillä viimeinen yritti polttaa talomme ja se riitti viimeistään päätökseen; ei enää ikinä Mersua tähän taloon
|