|
Laitettu maksuun heinäkuun tietulli maksuja Norjan matkalta. Soommoro! Perittiinkö noita jälkikäteen ja tuliko kalliiksi? Kaikenlaista noista kuullut ja sen takia kyselen No syyskuussa maksoin 18,79€ ja siinä oli 6 eri maksua samalle päivälle 3.7.2011. Ja tänään 2 eri maksua 5,27€ molemmat 9.7.2011. Ja näitähän perii www.epcplc.com Sieltä löytyy valokuvat auton rekkarista edestä ja takaa. Ihan suomenkielinen lasku sieltä tulee. ![]() Nuohan olivat ihan kohtuullisia. Olen aikoinaan lukenut kauhutarinoita nimenomaan Norjasta perityistä maksuista. Nakkaa vaan mun puolesta hiakkolaatikkoon nuo mun aikaisemmat provot.. bmw:stä. ![]() ![]() http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/Autot/bmw-ja-toyota-yhteistyohon Lainaus Tänään vahvistettiin vähän aikaa liikkunut huhu BMW:n ja Toyotan yhteistyöstä tekniikan kehittämisessä ja moottorien jakamisessa. Aatteles. Toyota alkaa käyttämään BMW:n dieseleitä euroopan mallistoissaan Tuossa on mitä ilmeisimmin kysymys päästöistä, joissa Toyota ei pärjää näillä europpalaisilla arvoilla. Samoin on tehojen ja kulutuksen laita, esim; Hiace kuluttaa liki pari litraa enempi kuin Transportteri ja paljon heikommilla tehoilla. Noh kontra on vastaavasti kestävyys, se tojo vaan kestää ja kestää,,,niitä km
Tuossa on mitä ilmeisimmin kysymys päästöistä, joissa Toyota ei pärjää näillä europpalaisilla arvoilla.Hiacen myynti ja maahantuonti loppuu,kysyntää on uuden karheilla vaihdokeilla !!
![]() No luinpa vääntöä VW-konsernin dieselkoneiden heikoista kohdista alan foorumeilta. Meillä vaihtui vanhempi audi volvoon. ![]() Oli pakko, kun piti autokantaa nuorentaa ja ei kiinnosta elättää merkkihuoltojen arvauspalvelua. Ihmetyttää joidenkin nykydieselien surkea moottorisuunnittelu ja kestävyys.
|