En kaipaa vähääkään.Sama
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3511 3512 [3513] 3514 3515 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
En kaipaa vähääkään.Sama hmm.. pitäisköhän munkin perustaa tänne joku provo nimimerkki jolla voisi kiusata porukkaa... Ip osoite ei ole ongelma.
![]() Avannossa 5 kertaa polskinMissä jäätä, jo noin paljon, että pääsee pilkkimittä avantoon? hmm.. pitäisköhän munkin perustaa tänne joku provo nimimerkki jolla voisi kiusata porukkaa... Ip osoite ei ole ongelma.Miksi? Olen ymmärtänyt että olet liian fiksu tuollaiseen hommaan Missä jäätä, jo noin paljon, että pääsee pilkkimittä avantoon?Oulussa on pilkki ja luistelujäät järvissä. Miksi? Olen ymmärtänyt että olet liian fiksu tuollaiseen hommaan Jokaisessa meissä asuu pikku ilkiriivattu ![]() Missä jäätä, jo noin paljon, että pääsee pilkkimittä avantoon?Koski TL. Koski TL.Ok, hyviä uinti kelejä sinne Avannossa 5 kertaa polskin Mullakin on aina 5 kertaa vakio. Eka on pelkkä pulahdus, kolme seuraavaa noin 30m uintilenkkejä ja viimeisellä hien pesu pois ![]() On se niin hikistä hommaa. ![]() Hain pikkukuorman saunapuita Taitaa olla kantavuudet tapissa, vai liekö jo poikki? ![]() hmm.. pitäisköhän munkin perustaa tänne joku provo nimimerkki jolla voisi kiusata porukkaa... Ip osoite ei ole ongelma. Parempi, jos provoilet harvakseltaan ihan omalla nimimerkillä. ![]() Vaan ihan vakavissaan, viitti pilata hyvää foorumia tuollaisella. Jonnekin muualle ihan hyvä toimintatapa. ![]() Parempi, jos provoilet harvakseltaan ihan omalla nimimerkillä. Ehkä halusin vaan muistuttaa että voi olla tuplanickejä täällä. Provoilijat voivat olla asiallisia omallaan mutta vänkä tehdään toisella. Ja jopa vängätä oman varjonsa kanssa. Mulla on yhdenkin nimimerkin kanssa riittävästi tekemistä... Taitaa olla kantavuudet tapissa, vai liekö jo poikki? Kyllä. Piti saada kaikki loput mahtumaan. Mutta ylitys alle 200kg. Tuo mun kärry on vuodelta - 83,ensimmäisiä, liian ohuet jouset, niin ei saa liikaa kuormaa. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3511 3512 [3513] 3514 3515 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|