Löysin itseni haaparannasta, eipä aamulla olis tätäkään arvannut.
Hyvä että löysit, ei tarvinnut tehdä katoamisilmoitusta.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3509 3510 [3511] 3512 3513 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Löysin itseni haaparannasta, eipä aamulla olis tätäkään arvannut. Hyvä että löysit, ei tarvinnut tehdä katoamisilmoitusta. ![]() Hyvä juttu,oisit tullut teelle! Laitettu työ hakemus Lappiin, joulupukin maahan.
Naapuri ilmestyi päivällä pihalle ja sanoi, että laitettaisko linko kiinni mönkijään. Yritin väittää vastaan ja ehdotin parempaa päivää, kun oli selkä juntturissa. Ei antaniut periksi, vaan sanoi, että pystyt neuvomaan.
No paikalleen se meni ja siinä sivussa selkäkipukin helpotti. Lunta on ilmatieteenlaitokse n mukaan 5 cm, joten ei se vielä ole tarpeen. Herätty unesta, jossa olin ostamassa vaunua. Siisti oli ja tilava, vaan ei kelvannut, kun vanhanaikainen puusisustus kuin 80-luvun tammikeittiössä. Merkki oli Kafi ja värit vuosituhannen vaihteen Bürstnerin. Onneksi heräsin.
![]() Keittelin aamupalaksi mannavelliä, sopii aiheeseen myös
![]() Myin Priuksen. Oli 3 viikkoa ja pari tuhatta kilometria.
Veikkaan, että diesel tekee vielä paluun, kun huomataan, että ei nuo hybriditkään maailma pelasta ![]()
Herätty unesta, jossa olin ostamassa vaunua. Siisti oli ja tilava, vaan ei kelvannut, kun vanhanaikainen puusisustus kuin 80-luvun tammikeittiössä. Merkki oli Kafi ja värit vuosituhannen vaihteen Bürstnerin. Onneksi heräsin. Herra Alan nähnyt painajaista ![]() Myin Priuksen. Oli 3 viikkoa ja pari tuhatta kilometria. tuskin huono teko ![]() Itse olen putsaillut vaunua. mitenköhän mini hekin sisäraamit lähtee irti? sais putsattua itikkaverhot yms. ja ehkä uusis butyylitkin jos oikeen innostuu.. pleksit lähti yläkautta ja ne on nyt puhdistettu. Pienet lumityöt tälle "talvelle"eka kertaa
![]()
Pakkaillut matkamökin takatallia. Nuin vähilläkö tavaroilla meinaat tulla toimeen. ![]() Nuin vähilläkö tavaroilla meinaat tulla toimeen.Laitan minä sinne vielä vellin keittohellan ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3509 3510 [3511] 3512 3513 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|