Löysin itseni haaparannasta, eipä aamulla olis tätäkään arvannut.
Hyvä että löysit, ei tarvinnut tehdä katoamisilmoitusta.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3509 3510 [3511] 3512 3513 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Löysin itseni haaparannasta, eipä aamulla olis tätäkään arvannut. Hyvä että löysit, ei tarvinnut tehdä katoamisilmoitusta. ![]() No paikalleen se meni ja siinä sivussa selkäkipukin helpotti. Lunta on ilmatieteenlaitokse n mukaan 5 cm, joten ei se vielä ole tarpeen. ![]() ![]() Veikkaan, että diesel tekee vielä paluun, kun huomataan, että ei nuo hybriditkään maailma pelasta ![]()
Herätty unesta, jossa olin ostamassa vaunua. Siisti oli ja tilava, vaan ei kelvannut, kun vanhanaikainen puusisustus kuin 80-luvun tammikeittiössä. Merkki oli Kafi ja värit vuosituhannen vaihteen Bürstnerin. Onneksi heräsin. Herra Alan nähnyt painajaista ![]() Myin Priuksen. Oli 3 viikkoa ja pari tuhatta kilometria. tuskin huono teko ![]() Itse olen putsaillut vaunua. mitenköhän mini hekin sisäraamit lähtee irti? sais putsattua itikkaverhot yms. ja ehkä uusis butyylitkin jos oikeen innostuu.. pleksit lähti yläkautta ja ne on nyt puhdistettu. ![]()
Pakkaillut matkamökin takatallia. Nuin vähilläkö tavaroilla meinaat tulla toimeen. ![]() Nuin vähilläkö tavaroilla meinaat tulla toimeen.Laitan minä sinne vielä vellin keittohellan ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3509 3510 [3511] 3512 3513 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|