Et laittanut Concorde
Joo

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3508 3509 [3510] 3511 3512 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Et laittanut Concorde Joo ![]()
Uuteen kirjastoon menin ja just kun olin ![]()
Löysin Atriasta vesivuodon.
Löysin Atriasta vesivuodon.Tuleeko sisään vai vesiputki vuotaa ?
Tuleeko sisään vai vesiputki vuotaa ? Ilmeisesti keittiön hana on saanut siipeen olleiden pakkasten aikana.
Pressutettu pollari tuulisessa säässä
Peite tuppas koko ajan karkailemaan. Kyllä kohmettu näpit moisessa hommassa.Raahattu terassille vinot pinot halkoja,seuraavaksi olisi saunan lämmityspuuhat edessä. ![]() Fiskarsin ruukin joulumarkkinoilla.
Tuntikausia sahasin polttopuuta ja nakkelin kellariin.Ravakka tuuli ja räntääkin sateli,vaan ei tuo ihmeemmin haitannu.Näyttäs tulevan positiivinen ongelma,mihin kaiken saa mahtumaan
Strömforsin ruukin joulumarkkinat.
Helppoo tuo ruåttinkieli. Ruotsi on Sverige, Pyhtää on Pyttis. Johdonmukaisesti Ruotsinpyhtää on Strömfors. Löysin itseni haaparannasta, eipä aamulla olis tätäkään arvannut.
Erehdyin avaamaan työpuhelimen ja jouduin tekemään töitä samantien. No ihan sama, huomenna meen kuitenkin. Muutama päivä vielä ja sitten taukoaa.
Pikkujoulut vietetty, paluu matkalla poikettiin uudessa oulett kauppakeskuksessa Virolahdella. Ei oo eläkeukon ostospaikka, kaikki oli ihanan kallista. Tuli hälytys lasten vahdiksi, paskatauti iski lapsosiin. Eipä varmaan montaa päivää mee kun ollaan mekin kipeenä. No ei tartte viikolla Hesaan lähteä. Oli tarkoitus Vaasankadulla käydä ja tietysti Ikeassa.
Tuli hälytys lasten vahdiksi, paskatauti iski lapsosiin. Eipä varmaan montaa päivää mee kun ollaan mekin kipeenä.Mä oon kuullut jotta desinfioimalla kuulemma pysyy pöpö kaukana. Kai sulla on ainetta ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3508 3509 [3510] 3511 3512 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|