Tykkilunta veikkaan..Sitäkin ja satoi noin 3 cm viime yönä..
Ei täällä vielä niin paljo ole tullu luonnon lunta..Mökillä kuites rannat jäässä. Näyttää talven tulo hyvältä kelkkamiehen näkökulmasta..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3498 3499 [3500] 3501 3502 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tykkilunta veikkaan..Sitäkin ja satoi noin 3 cm viime yönä.. Näyttää talven tulo hyvältä kelkkamiehen näkökulmasta.. Juu, ensimmäiset pari on jo ehtinyt hukkua! Juu, ensimmäiset pari on jo ehtinyt hukkua! Jep, idiootteja löytyy joka lähtöön. Jumpattu traktoriin ketjut, jos vaikka joskus sattuis lunta tulemaan
Käyty saunassa. Oli parin kuukauden tauko.
Pitää laittaa harjotuskinkku sulamaan!
![]() Lauantaina tein elämäni ensimmäiset huonekaluostokseni Ikeaan, tähän asti olen suosinut pelkästään kotimaista tuotantoa mutta avokkini kun haluaa Ikeaa niin nyt sai sitten samalla kokeilla sitä Ikean suunnitteluohjelmaa jolla sai varustella vaatekaapin kuin uuden auton oston konsanaan.
Ja joo, perjantaina savokin sai valkean lumikuorrutuksen. Kuvassa auto ja peräkärry tosin jo puhtaina kun olivat ryökäleet suolanneet moottoritien. ![]() ![]() Direktiivikurssilla istumista, hohhoijaa...
Lauantaina tein elämäni ensimmäiset huonekaluostokseni Ikeaan, tähän asti olen suosinut pelkästään kotimaista tuotantoa mutta avokkini kun haluaa Ikeaa niin nyt sai sitten samalla kokeilla sitä Ikean suunnitteluohjelmaa jolla sai varustella vaatekaapin kuin uuden auton oston konsanaan. Ikkeasta saa kaikkea ihan kestävääkin kamaa. Me ostimma hobbyhaallista 2kpl keittiön kalustoa pöytä ja 4 tuolia,400,- taidettiin saaja kun piti jo 2kk kuluttua valittaa.Maalit läks ja tuolit alkoi lenuaan.. ![]() Ostettiin oman firman kahvila kalusteiksi hankkimamme 4h pöydät ja toolit,ne on edelleen käytössä.Ovat ikean tuotteita ja prkl että kestää Nyt viimevuosina alkanut pöydän lakka pinta rakoilemaan.Jos ens kesänä jaksais sen hioo ja lakata uusiksi Ookko nyt ihan varma ,että sinne hankintaanne mahtuu myös sinun asusteet meillä muijilla kun jotenki tuppaa tuota tekstiiliä kertymään. ![]() onnea kasamisprojektiin. Ookko nyt ihan varma ,että sinne hankintaanne mahtuu myös sinun asusteet Oon mä joidenkin huonekalujen suhteen pitänyt itsepintaisesti oman puoleni.. Mutta kieltämättä 14 vuoden aikana oma silmä on leipiintynyt joihinkin tavaroihin ja varsinkin värimaailmaan joten uudistus on kyllä tervetullutta. Alkaa oma koti näyttämään ihan toiselta.. siis nykyaikaisemmalta. ![]() Ja nuo Ikean kasaamisohjeet, mitä ne radiossakin niistä vaahtoavat, ihanhan nuo selkeitä ovat. ..Ohjeet ihan ok, mutta omat työkalut (, akkukone) ja liimapurkki pitää olla omasta takaa - ei tuu kestäviä ingvarin palikoista muuten ![]()
Jep, ne siniset kassit. Haen niitä joskus firmalle läjäpäin. Nykyään ei paljon muuta Edit: Kun ei heidän hyllyt kestä ees muutamaa cd-levyä. Hyllylevyt oli 5 senttisiä ja ei ollut halpa ostos. Taipuivat s***na , päältä moni kakku kaunis, sisältä yhtä höttöä..... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3498 3499 [3500] 3501 3502 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|