Palattu töistä kotia.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3497 3498 [3499] 3500 3501 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Palattu töistä kotia. tää ois kyllä hieno aihe jos kaikki kirjottais aina kun tulee tai lähtee töihin ![]() Mä maalasin heti aamulla ajoleikkurin leikkuupöydän, jonka olin eilen putsannut ja hitsannut. tää ois kyllä hieno aihe jos kaikki kirjottais aina kun tulee tai lähtee töihin No, no... Tässä joku vuosi sitten tämän säikeen vakioviesti oli 'Töitä.' No, no...Tuo oli paras. ![]() Aika harva tulee töistä kotia 3:16. Suurin osa vetää sikeitä tuohon aikaan. No joskus minäkin tullu tuohon aikaan töistä, joskus viellä aikaisemmin tai myöhemmin, joskus en oo käyny kotona välissä ollenkaan, mutta menen suoraan sänkyyn koska yleensä kello soi kuitenkin 6:00 seuraavaa työpäivää varten.
![]() Palattu vaunulta kotia.. piti jo lunta luoda vaunun katolta.
Mökillä jouluvalot asennettiin lipputankoon ja laitettiin loput kesätavarat suojaan. Jahka tiet jäätyy niin ruvetaan tekemään parkkipaikkaa ja samalla paikka vaunulle. Sitten on syy ostaa vaunu kesäksi.
Öljysäiliön täyttöputkeen vaihdoin camlockliittimen. 0,987€ näyttäs olevan lämmitysöljy litra, 1500ltr pärjää vuoden.
... Jahka tiet jäätyy niin ruvetaan tekemään parkkipaikkaa ja samalla paikka vaunulle. Sitten on syy ostaa vaunu kesäksi.Todella hyvä suunnitelma ja varautuminen. Itse käyttelin sähkömoottorisahaa minkä jaksoin. ![]()
Palattu mökiltä kausipaikalle kulkimeen. Sisällä 10 astetta. Terkusta 23 astetta, nyt tarkenee.
![]() Saabiin talvirenkaat alle, yksi rengas kahdesti. Huomasin yhden renkaan vajaaksi kun auto vielä ylhällä ja hain kompuran ja koitin täyttää. Venttiili siinä oli syystä tai toisesta alkanut vuotamaan kesän aikana ja kun koitti täyttää venttiilin sivusta tuli reilusti ilmaa. Asuntoautosta otin toisen eturenkaan pois kun siinäkin oli pieni vuoto, vuodonilmaisuspray paljasti, että sekin vuotaa venttiilin kohdalta, tässä vanteen ja venttiilin välistä.
Katsoin formulat ja sen jälkeen rengasliikkeeseen, vajaa tunti ja olin taas kotona 20.- köyhempänä ja molemmat renkaat korjattuna. Viikonloppuisin tuo rengasliike on avoinna 19.00 asti ja jotenkin mieleen tuli Diplomaatin aikaisempi kommentti pääkaupungista. Hesa keskellä ei mitään!! Monikohan rengasliike hiukan syrjemmässä on auki sunnuntaisin iltaan asti, tai yleensäkään sunnuntaisin Kävin laittamassa pojalle loput laminaatit paikoilleen, vein vaimon ulos syömään, Käytiin Haminassa grillillä syömässä lihapiirakka pihvillä ja kananmunalla.
Öljysäiliön täyttöputkeen vaihdoin camlockliittimen. ![]() Jo oli aikakin!
Juu oli pakko, kun eivät tuo enään öljyä jos ei ole camlockia... ois tollakin rahalla saanu Ainazista 5 laatikkoo rockia ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3497 3498 [3499] 3500 3501 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|