Koita päästä liikkeeseen asti kesäkumeilla. Ja varaa tarpeeksi tupakkia odotteluun. Puhelimen laturikin voi olla tarpeen.

Minulla karkasi tunkista öljyt taas kerran. Pitää tutkia, saanko kuntoon. Sitten Hymeriin talvikumit vuoden tauon jälkeen.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3458 3459 [3460] 3461 3462 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Koita päästä liikkeeseen asti kesäkumeilla. Ja varaa tarpeeksi tupakkia odotteluun. Puhelimen laturikin voi olla tarpeen. ![]() Minulla karkasi tunkista öljyt taas kerran. Pitää tutkia, saanko kuntoon. Sitten Hymeriin talvikumit vuoden tauon jälkeen. Toi lause olisi oikeammin "talvi yllätti taas teiden kunnossapidon" Tuolla uudella moottoritiellä on tuo talvikunnossa Haminan kohdalla hoidettu pudottamalla huonolla kelillä nopeus 60km/h ^^Varasin jo ajan ![]() ^^Soitin Korpilahden hautausurakoitsijal le, kaverini sitä hoitaa. (suosittelen) Sanoi jotta mahaa myöten lunta kun vei jonkun kukkalähetyksen perille saakka. Heillä kun on kukkakauppa myös. www.paivansini.fi Kesä gummit alla vielä, ens viikolle lupailee jo päivällä plus kelejä, ja ei yö pakkasia.Mutta ajatelin käydä vaihattamassa maantaina uudet kitkat alle jotka jo liikkeessä valmiina. Kesällä?? näin joku totesi viikolla. ![]() ![]()
Monella muulla asialla on merkitystä. Meidän huushollissa nää autojutut on mun vastuualuetta. Jos en vaimon autoon laita ajoissa, tai pikkasen yli-ajoissa talvirenkaita niin mikä on tilanne? Jos sille jotain sattuu liukkauden tähden, niin syyttäisin itseäni lopun ikääni jos se on liukkailla kesärenkailla. Toisaalta, parin viikon viivettylyllä voisin säästää 5centtiä. Otanko riskin. En. Olen nimittäin monessa muussakin asiassa tuhlannut 5 centtiä. Joskus jopa euron. Pikkusikariaski maksaa 6,60€. Jätän yhen tupakin polttamatta ja olen kirkkaasti voitolla... Ja tiedän etten olisi voinut enempää tehdä vaimon turvallisuuden vuoksi. Kerran löin pajatsoon kaks euroa enkä voittanu mitään. Veneet lasketaan juhannuksena lähes 2 kuukauden päästä jäiden lähdöstä ja nostetaan sitten, kun joutuu murtamaan edestä ohuen jääkuoren luiskalle päästäkseen. Laiskuutta se on, ei säästöä.
Tuo voisi olla minun sanomaa. Vaimo lähti asuntoautolla muutaman päivän reissuun ja hän itse ei nähnyt tarvetta vaihtaa renkaita ennen sitä, minä näin, jos ei muuten niin nimenomaan oman mielenrauhan takia. Tällä hetkellä meillä on käytössä oleva autokanta turhan iso, tuon asauton lisäksi 2 pienempää, toisessa talvikumit ja toisessa kesäkumit. Kelin mukaan voi valita
Tilasin talvikulkimeen itseltäni renkaan vaihdon ensi viikolle. Ei osannut sanoa vielä mille päivälle. ![]() Saksalainen vaihtui saksalaiseen. Onhan siellä jo saksalaisvalmistein en matkailuautokin käytössä. Meillä on tainut tulla mondeolla jo 14 vuotta meidän käytössä... Ihan laatupelejä germaanit tekee.Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3458 3459 [3460] 3461 3462 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|