https://www.youtube.com/watch?v=MLDUyMx-frw
Kajjaaanin suunnalla alkaa ruska olleen parraallaan
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3420 3421 [3422] 3423 3424 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kajjaaanin suunnalla alkaa ruska olleen parraallaan Jätä ensin kerralla tankki täynnä, niin pääsee kauemmas voroSe tässä ihmetyttää kun ei ollu edes virtalukkoa rikottu olisko ollu tarkotus hakea autolla pois vai olisko ollu joku uusavuton kädenroikottaja asialla täytyy vissiin jättää avaimet paikalleenSe tässä ihmetyttää kun ei ollu edes virtalukkoa rikottuOlisi pitänyt olla stonga edes (ratti)lukossa. Kokemuksesta tiedän kun pojan mopoa (reilu 80kg tyhjäpaino) paha kyörätä kun kampeaa vasemmalle. Välillä jättää eteen, ja aina stongalukossa ![]() No niin nyt on sitten näillä näkymin reissut kulkimella tehty, poistin sen liikenne käytöstä. voihan olla ett Viipurissa vielä käydään jos kelit sen sallii.
Kulkimeen tuli kesänaikana vähän yli 9000km ja 35 yötä reissussa tuli siinä nukuttua. Pössi leimattu pienellä huomautuksella.
Ajeltu Porvooseen. Hieman kipeäksi tulemisen oireita pukkaa Entäs jos tätä: Minttu Winter Spice Cardamom&Ginger Ajeltu Kotkaan duunin jälkeen. Näyttää tutulta ![]() Aamulla kävin tuolla, hiljaista piteli. Huomiseksi lupaa hiukka tuulta, taitaa juuri käydä tuonne,.
Toivottavasti viihdytte. Kiitos, hienon näköinen kaupunginosa. Kuutsalo näkyy.
Kiitos, hienon näköinen kaupunginosa. Kuutsalo näkyy.Ja Rankki näkyy myös,ohutta yläpilveä , kuten merisää kertoo. Siellä olis tykki myynnissä ja monen monta huvila tonttia. Tykkimies kun olen olin jopa kuukauden koulutuksessa Rankissa, loppu palvelus menikin merivalvojana Haapasaaressa. Lisäys, jos oisin tienny että tuutte tänne, olisin kutsunut saunomaan, ehkä muutama konjakkikin saunakaljojen päälle olis tarjottu. Ja Rankki näkyy myös,ohutta yläpilveä , kuten merisää kertoo. Siellä olis tykki myynnissä ja monen monta huvila tonttia. Tykkimies kun olen olin jopa kuukauden koulutuksessa Rankissa, loppu palvelus menikin merivalvojana Haapasaaressa.Terkkuja Kirkonmaan körmyltä, myöhemmin ihan muussakin virassa ![]() Löydetty mainio metsäpuska. Metsätien kääntöpaikka. Jää kääntyjille tilaa. Paikalla peuraruokintaa. On porkkanaa, omenaa, heinää. Ja koppi jonka pieni luukku on ruokintapaikkaan suunnattu.
Metsästys on erämiesten laji jossa saalis ei ole tärkeä, luonnossa oleminen on. Jepjep... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3420 3421 [3422] 3423 3424 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|