Klapiurakka valmis ja uimas käyty, 13 asteinen jo hiukka menee jäseniin.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3418 3419 [3420] 3421 3422 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Klapiurakka valmis ja uimas käyty, 13 asteinen jo hiukka menee jäseniin.
Tähän on varmaan joku tieteellinen selitys:
Auton 12V ulostulopistoke: ![]() Surkea välijohto: ![]() Halpis tietokoneen laturi: ![]() Tietokone: ![]() Kun liitän nämä yhteen jännite tippuu luultavssti ja ei tuo kunnolla lataa. Mutta kun teen sen jääkaappi sammuu: (siis kaasulla) ![]() Voiko pyrostaatti jotenkin seota jännitteistä tms. Toistin tämä kymmenkunta kertaa ja aina käy näin. (kun painaa kaasun säätövipua niin syttyy heti taas) Tuleepi sähvö jostain yhteisestä syöttöpisteestä. Kun otat kuormaa enempi, jännite kyykkää syöttöpisteessä niin paljon että jääkaappi tulkitsee olevansa ilman sähköä.
Ja heittäytyy vapaalle. Tuleepi sähvö jostain yhteisestä syöttöpisteestä. Kun otat kuormaa enempi, jännite kyykkää syöttöpisteessä niin paljon että jääkaappi tulkitsee olevansa ilman sähköä. Eikös tuon kaapin pitäisi toimia ilman sähköä kun syttynyt?
Laitoin Karavaanarin Tiepalvelun erääntymään 1.10. ja jatkumaan siitä vuodeksi eteenpäin.
Eikös tuon kaapin pitäisi toimia ilman sähköä kun syttynyt?Jos siinä on vaikka jokin sähvöhimmeli. En tiedä kaappisi tyyppiä. MUTTA ei tuohon paljoa muutakaan selitystä ole.... Jos siinä on vaikka jokin sähvöhimmeli. En tiedä kaappisi tyyppiä.Pitää TIETÄÄ onko sähköhimmeleitä ennen vastausta. Pitää TIETÄÄ onko sähköhimmeleitä ennen vastausta.No no, itse käytät usein sanaa lienee. Kato peiliin niin varmaan näät ämpärin No no, itse käytät usein sanaa lienee. Kato peiliin niin varmaan näät ämpärinEikun alfakentaurin, vastasin kommentoijan aiempaan vastaukseen. Eikun alfakentaurin, vastasin kommentoijan aiempaan vastaukseen. Jätä vastaamatta. Jätä vastaamatta.Tämän päätöksen teen ihan itse, en tarvitse apua. Jätä vastaamatta. Tämän päätöksen teen ihan itse, en tarvitse apua. Niin kauan kun tämä on jotenkin valvottu foorumi, niin et välttämättä tee. On taas sellainen hulina ollut päällä useammassa ketjussa, että Hiekkalaatikosta loppuu tila kohta. Veloita merkkikorjaamohinta a, niin ei varmasti tartte enää toiste koskea Olen kyllä varmaan kaaniaa halvempi.. Korjasin ja säädin hallinlattialla ilman mittalaitteita ihan niinsanotusti kokemuksella.. Konttorilla ajettiin jarrut ja eroa 6%, ei laahausta ja tehot riittävät joten leima lappuun ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=MLDUyMx-frw Niin kauan kun tämä on jotenkin valvottu foorumi, niin et välttämättä tee.Valvoja tekee sen päätöksen mikä mielipiteeseensä sopii, hänelle keskustelun suunnasta riippuen. Rivijäsen ei määrää toiselle miten vastataan. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3418 3419 [3420] 3421 3422 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|