Kohta saunaan jahka nämä kausipaikkalaiset käy ensin

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3410 3411 [3412] 3413 3414 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kohta saunaan jahka nämä kausipaikkalaiset käy ensin
![]() Itse ajelin Santalahteen. Pistää vihaksi kun kausipaikkalaiset on vieneet parhaan sivun kaikki paikat. Oma vakioreuna oli aiempina vuosina. Syksyllä paras auringonpaiste. Nyt on tänä kesänä ollut koko rivi täynnä 'hylättyjä' vaunuja joissa ei ole ketään. Näin meitä syrjitäänMulla jo viime kesänä pisti sama asia vihaksi. Hyvät paikat ovat omineet. Tänä vuonna ei tullut edes käytyä. Aikaisemmin oli hyvä paikka josta oli helppo käydä sukuloimassa. Enpä ole Santalahdessa koskaan yötä ollu, kaljalla ja mini golffia oon kyllä pelaillut. Johtuisiko kenties siitä että on liian lähellä, jotain 4 km matka.
Muutto hommissa olin, huomenna pesukone vielä raahattavana ja sitten se olisi siinä. Jospa lähtis huomenna Viipuriin hotelli Druspan pihaan vuorokaudeksi kun emäntä pääsee töistä. Pitää karvakolmiosta hakee kaasua paripulloa. Meni hermot windowssiin....star tti vie aikaa hurjasti kun päivityksiä tulee solkenaan....
asensin siis unbuntun. Hyvin pelaa! Ei oo paljon muuta ehtinyt tekemään kuin töitä. 86h ylitöitä tälle kuulle.
Viikonloppu huilataan ainakin yhdeksi yksi vaunulle. Tikkaa modernisoin vähä Tuohon varmaankin pätee sama mainos kuin aikoinaan Tikan kivääreihin. "Tikka takoo tarkasti" Meni hermot windowssiin....star tti vie aikaa hurjasti kun päivityksiä tulee solkenaan....Jeah, hienoa, aliexpress rules Jeah, hienoa, aliexpress rules Tuota, miten Kiinan myyjä liittyy Ubuntuun? Tuota, miten Kiinan myyjä liittyy Ubuntuun?Ubutun kommetoija liittyy kiinanmyyntiin. Ubutun kommetoija liittyy kiinanmyyntiin. Miten se sitten taas liittyy tähän kommentointiin. Meni hermot windowssiin....star tti vie aikaa hurjasti kun päivityksiä tulee solkenaan.... Piti oikein katsoa: Toukokuussa päivitys tullut viimeksi... Piti oikein katsoa: Toukokuussa päivitys tullut viimeksi... Kohta tulee kymppiin päivitysversio 1809. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3410 3411 [3412] 3413 3414 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|