Hyvä että heräsit, ja vielä tiedät että missä.Kerran olen heränny etten tienny missä olin. Selvisihän se, että olin ollu 3 viikkoo sairaalan sängyssä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3387 3388 [3389] 3390 3391 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hyvä että heräsit, ja vielä tiedät että missä.Kerran olen heränny etten tienny missä olin. Selvisihän se, että olin ollu 3 viikkoo sairaalan sängyssä. Siivonnut autoa muutaman päivän matkaa varten. Siinä yhteydessä myös tyhjensin kemssan joka oli unohtunut täytenä muutamiksi viikoiksi paikoilleen, en suosittele, kemssa-aineen vaikutus oli selkeästi ylittänyt tyhjennettävä ennen päivämääränsä.
kemssa-aineen vaikutus oli selkeästi ylittänyt tyhjennettävä ennen päivämääränsä. Ja merkki oli....? Ja merkki oli....? Sininen pussi, Thetford. Auto seissyt ison osan hellejaksoa kemssan puoli etelään. Kerran unohtui viikoksi. Nykyään tyhjennän sen miltei saman tien, kun olen ajanut auton kotipihaan.
Kerran unohtui viikoksi. Nykyään tyhjennän sen miltei saman tien, kun olen ajanut auton kotipihaan. Riippuen suunnasta mistä tullaan pyrin tyhjentämään jo kotimatkalla. Ja avaamaan vesihanat jotta boileri ja tankki saa valua tyhjiksi kunnolla. Auto on kotona parkissa keula alamäkeen ja haluan varmistaa, että tankit ja letkut tyhjenee. Vesijohtoveden päästäminen herättää välillä hauskoja reaktioita muussa liikenteessä, kaksi vesivanaa, lämmin ja kylmä, valuu autosta. Kerran jopa viranomaiset tuohon puuttui, kun laitoin käden alle ja join kylmävesisäiliöstä valuvaa vettä, uskoivat, ettei ole jätepuolelta. Viime vuonna jouduin selittämään tuota lauttarannassa Travemündessä. Vettä oli ehkä 10 litraa.
Tänä vuonna joku laski haisevat harmaavedet asfalttiin samassa paikassa. Koputeltu yksi työmaa taas omalta osaltani valmiiksi, ei ne nuo homehommat ole kyllä miellyttäviä
![]() Ajeltu Oulusta Kuhmoisiin.
cumminsiin tein paremman imusarjaan tulevan ahtoputken.
sitten cccp-lättäpää piti lyödä tulille mutta siirtopumppu hajos..varmaan taas kalvo. pari kertaa olen jo uuden tehnyt. Mistäköhän löytäis jotain mikä oikeasti kestää? ei tolla uskalla pihasta pois lähteä kun ei tiedä hajooko heti vaiko hetken päästä. tota olen 2millisenä käyttänyt, mutta ei näytä kestävän.. http://tuotteet.etra.fi/fi/g2649974/kumilevy-etra-nbr-premium pitäis kestää öljyä, bensaa(eli myös etanolia pieni määrä),venytystä ja jonkun verran lämpöä... ![]() Etralta saa pumpun kalvoakin. Muutaman pumpun olen korjannut ja hyvin ovat kestäneet.
cumminsiin tein paremman imusarjaan tulevan ahtoputken. Sähköpumppu siks aikaa kun tilaat cccp:stä uuuden! Sähköpumppu siks aikaa kun tilaat cccp:stä uuuden! ei sillä niin kiire ole että tarttis väliaikaisia korjauksia tehdä, ei ole edes kilvissä mutta ajatus ois joskus kilvittää Täytyypä ehkä kysellä noista firmoista jotka ryssänvehkeisiin varaosia myy ja tuo. Veikkaan että se venyminen on se suurin syy mikä hajottaa, koska männän liike on aika iso ja kalvon pinta-ala pieni. siinä alkuperäisessä kalvossa oli sellaiset joustolaskokset(en tiedä oikeaa sanaa), joita ei tietenkään ole kun leikkailee suorasta matosta. Tilasin 13 kk lisäaikaa F-Securen VPN:ään.
Yhdellä lentolippuostoksell a tienasin keväällä jo useamman vuoden maksut (vahdoin sijaintini Espoosta Hongkongiin ennen lipunostoa...), saa olla jatkossakin. Ja on tuosta toki muutakin hyötyä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3387 3388 [3389] 3390 3391 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|