Posti toi 4 kutsukorttia Dusseldorfin messuilleKatsoppa mulle tämmöstä vaunua mutta 680
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
P.s. näky kylän kylmällä shellin asemalla olevan diesel 1,44€ ja 95E 1,42€/l

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3385 3386 [3387] 3388 3389 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Posti toi 4 kutsukorttia Dusseldorfin messuilleKatsoppa mulle tämmöstä vaunua mutta 680 ![]() Minusta suurempi miinus on se aika, jonka voisi käyttää paremminkin, mutta jos tuo on harrastus, niin sitä ei lasketa Joo eihän tätä ansiomielessä tehdä, ei pääse tuntipalkoille. Mutta harrastushan tuo on, kait mä tuolla idässä olen jo yli 20 vuotta käynyt. Tuon Viisumin hinnan nyt tienaa nopeasti eipä tuo maksa kuin 125€. Kaasupullo 9 e, parturi 9e, patonki 0,25, Ja jos 24 tuntia siellä viihtyy on niin tupakissa ja etenkin alkomahoolissa säästää paljon. Juomat on paljon halvempia taxfreessä kuin virossa. että säästöäkin kyllä tulee.. Tänään Jumpyyn uusi vilkkuviiksipaketti .
Pörhön Autoliikkeessä alkuperäinen varaosa 580 euroa Tuliterä samanlainen paketti Englannista 260 euroa postikuluineen Uhrasin yhden kesälomapäivän Markkinointi instituutille. Kävin opiskelemassa digimarkkinoinin saloja.
Palattu pohjanmaan lakeuksilta kaapuntin iloihin. Palatessa käytiin Teddykarhuja katsomassa Ähtärissä ja vielä Saarijärven sankar hautuumaalla ällistelemässä.
Aloitin remontinKerralla pillariremontti. ![]() Kerralla pillariremontti. Suomen kieli on jännä. Mulla oli pilariremontti, kun vaihdoin parvekkeen pystytolpan. Nyt olisi huonon timpurin hommat enää jäljellä (tai osa niistä), eli virheiden korjaus saumausmassalla. Rännikin pitää kiinnittää takaisin. Tai no niin. Varsinainen parveke ylhäällä on vielä kesken, mutta siellä on vähemmän hommaa.
Kerralla pillariremontti. Mulla oli pilariremontti, Oliko lukihäiriö? Lasit huurussa aamuviideltä kun köröttelin lepokotiin. Syksy jo saa.
Kerralla pillariremontti.Tuo mikää pillari oo, ku haitta ![]() Mutt vastaavia purkuja kattonut tutun naapurissa, että aika rääpimistä tuollane tekeminen on. Sotku valtavaa, lavakaupalla sekajätettä. Kiertokelpoinen särjetään. Sitten vielä kosmeettinen kestävä kehitys taataan kun 15-20tn koneella pengotaan kouralla kasasta nyrkin kokoisia myttyjä romulavalle - menee siinä löpöä tunnissa monen hanttapulin palkan edestä. No, eipä tule haavoja tai pölykeuhkoja kellekään.. Olis muutama työkuntoinen tekemässä tuon, niin yhteiskunta ei häviäisi yhtä paljoa.. Oliko lukihäiriö? Ei. ![]() Pillaria ei tarvita pilarinvaihtoon, meni mies- ja naisvoimin 40-50 kiloinen pilari pystyyn. Yh-Äipan kanssa käyty kaupassa, ja menivät syömään omaan vaunuun ja tulevat tänne jossain vaiheessa ja paistan lettuja.Ostin myös mansikka hilloa ja kermavaahtoa.Se oli muuten hyvä juttu bavaria se vuoro numero lappu automaatti nyt jo menossa 151.
![]()
Otin kulkimen paripyöristä kuluneiman pois. Toinen naulaläpi kumi oli varastossa. Vein kumpaisenkin ratasliikkeeseen, laittoivat tilalle nastakumit (225/75/16 250e). Siitäpä sitten nuljautan alle, kun tarvis vaatii.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3385 3386 [3387] 3388 3389 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|