^väittäähän ne jyväkyläläisetkin asuvansa keskisuomessaJuurikin näin
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3377 3378 [3379] 3380 3381 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^väittäähän ne jyväkyläläisetkin asuvansa keskisuomessaJuurikin näin Kyllä mä olen lapissa kun lapin maakuntaraja on ohitettu.
Hotelli Kittilän lounaspöydässä nyt... Olisin siitä ylpeäHmmm, ei ihan miellä Oulua lapiksi mutta ehkä se joillekkin sitä on. Ja minusta Oulu on keski-Suomessa. ![]() Makuasia, mutta jos maisemien perusteella asiaa arvioidaan, niin Kemijärvi on siinä rajamailla. Pyhä nyt rupeaa olemaan jo sinnepäin, mutta oikeaa Lappi alkaa mun mielestä vasta Sodankylän ja Kittilän tasan jälkeen. Utsjokelaiselta jos kysyy, niin lappi on tuntureiden sillä puolella.. Rovaniemellä pitkään asuneena tiedän, että sen lähialue on jokivarsia lukuunottamatta yhtä ja samaa metsää ja pusikkoa. Ole Lapin maisemista tietoakaan.
Kohta pärisee Vroom vroomMenasitko tehdä pohja-ajan pojille ![]() Luulen että toisen voittaisin, mutta omalle häviäisinkin vaikka uuden rataennätyksen ajaisin. Kolmas rata tällä reissulla ja aina kauden paras on tullut
, pojalle.Luulen että toisen voittaisin, mutta omalle häviäisinkin vaikka uuden rataennätyksen ajaisin. Kolmas rata tällä reissulla ja aina kauden paras on tullutHienoa ja onnea ^väittäähän ne jyväkyläläisetkin asuvansa keskisuomessaJospa ne tarkottaakin Keskisuomea. ![]() Kakkos erälle kukaan suomalainen ei lähtenyt mukaan. Aika parani pari sekuntia kun eivät pyörineet seassa. Kolmas pyyntö tuli osallistua syyssarjaan😉.Tuttu rata,en nyt muista omaa ennätystä ![]() Utsjokelaiselta jos kysyy, niin lappi on tuntureiden sillä puolella.. Onks siellä tuntureitakin? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3377 3378 [3379] 3380 3381 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|