Puita viety kämpille. Ihailtu paremman osapuolen nurmikon leikkuuta ja viinimarjan poimintaa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3369 3370 [3371] 3372 3373 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Puita viety kämpille. Ihailtu paremman osapuolen nurmikon leikkuuta ja viinimarjan poimintaa.
Päästy parin tunnin pekkasille ja uimarannalle, olut sihautettu auki. Vimosia kesähellepäiviä viedään.
Päräytin moottorisahan n. vuoden käyttämättömyyden jälkeen tulille. Vieteri oli aika pitkä. Sitten tylsällä terällä kuiva pihlaja nurin ja pätkiksi.
Päräytin moottorisahan n. vuoden käyttämättömyyden jälkeen tulille. Vieteri oli aika pitkä. Sitten tylsällä terällä kuiva pihlaja nurin ja pätkiksi.Taidat olla masokisti ![]()
Taidat olla masokisti Jep. On mulla uusikin terä, mutta säästän sen siihen kun kaadan ISOJA puita. Jep. On mulla uusikin terä, mutta säästän sen siihen kun kaadan ISOJA puita. Olisit teroittanut vanhan. ![]() Jep. On mulla uusikin terä, mutta säästän sen siihen kun kaadan ISOJA puita.Autossakin kannattaa käyttää suurinta vaihdetta vain moottoritiellä. ![]() vein tyttären perheineen lentokentälle ja toisen tyttären kanssa vantaan ikeassa. likka teki ostoksia, minä söin lihapullia.
Olisit teroittanut vanhan. Teroitin sen, mutta se on saanut siipeensä sen verran, että puoltaa kuitenkin. Siksi pieniä puita sillä ja sitten isoihin uusi.
Palattu kaapuntin iloihin.
Teroitin sen, mutta se on saanut siipeensä sen verran, että puoltaa kuitenkin. Siksi pieniä puita sillä ja sitten isoihin uusi. No sittenhän se on muutakin kuin tylsä. Alan liikkeessä kerran kysyin, että onko parempi kalliimpi vai halvempi tarvikeketju. Myyjän mielestä halvempi, koska tulee pienempi vahinko, kun se kuitenkin osuu kiveen. Eikä pihlajaan muutenkaa kunnon terää kannata uhrata, tahtoo olla aika paljon maa-ainesta puun sisällä. Mutta viilaa ohjuripiikkejä milli pari pois, niin puree taas kunnolla.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3369 3370 [3371] 3372 3373 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|