|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3368 3369 [3370] 3371 3372 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mutta eläkkeellä - ei päivääkään ylimääräistä vapaata missään välissä Sepä se... Nytkin istun Kellosuvannossa ja katselen hiljaiselle joelle.
Varangin vuonon rannalta, Vuostimon Kuukiuruun saunomaan ja kyykkäastian tyhjennykseen. Sekä Kiveliön Kalan maukasta savurautua syömään. Lämpötila aamulla +6 astetta ulkona, kulkimessa +23 astetta. Sitten Kemijärvelle ja Kylmäluomaan.
Miten te jaksatta koko vuoden kun ei ole lomia?Eipähän tarvi miettiä, että kohta loma loppuu ja pittää männä töihin. Eikä, vielä yheksän kuukautta ja sit lomalle. ![]() ^^
Jotta ihan ulkomailla kulkimella, ja vielä 500km siirtymä päivätekona. ![]() Niinne muutkin tekee, vaikka atimoidessa. ![]() Nukuttu pitkään
Kun noi työt ei haittaa.^^Keskellä SUOMEN kauneinta suvea Kävin koepaloja antamassa, kuukausi jännitetään ennenkuin tulokset tulee. Pitäis lähtee pojalle tallinkatolle laitaa räystäs ja harjatiilet.
Koirien kans kävin aamulenkillä,ensimmäinen kurkiparvi oli ottanut suunnan kohti etelää
.Kait tämä pikkuhiljaa syksyyn kääntyy .
Olen kerännyt oman puutarhan kesäsatoa, punaherukoita.
Olen kerännyt oman puutarhan kesäsatoa, punaherukoita. Punaherukka; ah niin paras! IMO https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Punaherukka
^^ Se tuo retkiauton porukka on hieman lyhyellä lomalla, joten hötkylemmä heidän tahtiin. Hyvä että kerkee kalijatölkin avata, kun mäntävä on jo eteen päin. Puhumattakaan kospanterista. Mutta menköön näin tällä kertaa, syksyllä sitten ilman heitä ruskareissulle. Mutta nyt Kylmäluomassa. ![]()
Olen kerännyt oman puutarhan kesäsatoa, punaherukoita. Lisää herukoita! Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3368 3369 [3370] 3371 3372 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|