Tultu justiinsa lääkärinluota , ajokyky todistus tarvitaan kun täyttää 70v !
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3173 3174 [3175] 3176 3177 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tultu justiinsa lääkärinluota , ajokyky todistus tarvitaan kun täyttää 70v !
Kolasin viime lumisateen lumet parin edellisen sateen kaveriksi ja linkosin pois.
Käyty työpaikkalääkärillä, minun asioista puhuttiin kolmisen minuuttia ja karavaanailusta lähes puoli tuntia
![]() Käyty työpaikkalääkärillä, minun asioista puhuttiin kolmisen minuuttia ja karavaanailusta lähes puoli tuntia Sinussa ei siis ollut isompaa vikaa.... ![]() Pakkailtu matkalaukkua.
Kaikkea ihmeellistä meni laukkuun. Pari halpis aurinkopaneelia (kokonaisteho jopa 4,8W, isommat ei olisi mahtuneet laukkuun), yleismittaria, muuta tilpehööriä, muutama paketti pauligin kahvia. Pitää käyttää tuo hyväksi kun matkalaukku kuuluu hintaan, tai itse asiassa olisi voinut ottaa toisenkin mutta en keksi mitä tuonne kuskaisin kun tavaraa pienissä tiloissa muutenkin liikaa. Oma kysymys onko paneelit ehjänä enää lennon jälkeen. Käyty työpaikkalääkärillä, minun asioista puhuttiin kolmisen minuuttia ja karavaanailusta lähes puoli tuntia Mikäs se on lääkärin rupatellessa kun taksamittari pyörii firmalle koko ajan ![]()
Käyty työpaikkalääkärillä, minun asioista puhuttiin kolmisen minuuttia ja karavaanailusta lähes puoli tuntia Karavaanailu onkin vakava ja parantumaton tauti!! ![]() Heikkona hetkenä lupasin lähteä huomenna autokaupoille, jotain Teslaa pitäis mennä katsomaan.
Tänään käväistiin mökillä kattomassa että kaikki on kunnossa.Kaukana näyttää olevan vielä reissuun lähtö
![]() Olisko onnistanut, voitinkohan sen 90 milliä. S mallin tesla unohtukoon, ostampa x mallin .
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3173 3174 [3175] 3176 3177 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|