Pakkailtu tavaroita maantaina alkavaan kolmenpäivän reissuun Kuusamoon
Ja tanssi kengätkin löytyi 
Ja tanssi kengätkin löytyi 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2997 2998 [2999] 3000 3001 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pakkailtu tavaroita maantaina alkavaan kolmenpäivän reissuun Kuusamoon
Ja tanssi kengätkin löytyi ![]() Duunia niska limassa eikä kyllä kiinnosta pätkääkään ((
Bongattu myös Kimin transistori uudelta asuinalueelta. Yksinäisenä ja joutiliaana näytti murjottavan, siis auto ![]() Duunia niska limassa eikä kyllä kiinnosta pätkääkään ((Duunihan on mukavaa Itse menen tänään ja huomenna töihin ja tykkään. Mukava katsella kännisiä Ja varsinki keskiikäsiä naisia ![]() Auton pakkaus menossa etäduunin ohella. Suuntana todennäköisesti Kotka...
Alkuviikkoon metsästelty laivapaikkaa Viroon. Satkun verran siitä näyttäisi köyhtyvän: Eckerö halvin, Tallink toiseksi, Viking arvokkaimpana. Tietty pari kymppiä säästäis jos tilais paluunkin samalla mutta mä maksan sen vapaudesta.
Tietty pari kymppiä säästäis jos tilais paluunkin samalla mutta mä maksan sen vapaudesta. Aikoinaan töissä ollessani varasin meno-paluun. Paluupäivä oli viimeinen, jona oli pakko tulla takaisin. Jos ja kun kuitenkin pystyimme palaamaan aiemmin, niin se oli puhelinsoitto ja aina sai vaihdettua varauksen aikaisemmaksi. Eikä se Eckeröllä maksanut kuin sen puhelinsoiton. Ei se siis vapauteen vaikuta. Varaan aina menopaluun (usein jo ennen vuodenvaihdetta, jos Finnlinesilla), samaan tapaan, mutta koskaan en ole halunnut tulla aikaisemmin pois. Päinvastoin.
Smy:llä taitaa vapautta olla enemmän, hyvä niin. Mobile office toimii missä vaan
^
Nykyään mobiiliverkot niin hyvät, että VPN ja etäyhteydet työasemiin ja servoihin skulaa missäpäin Suomea ja minnepäin vaan.. Sen puolesta sama onko reissussa vai "kivensisässä".. Matkailuauto on toiminut 10v "hotellina" ja toimistona - siksi mä aikoinaan auton 230V pistorasiaverkon tein vaihtuvaksi. Seinärasia heittää akulta ivolle.. Laserprinterikin kulki aiemmin mukana, mutt nykyään kaikki kulkee sähköisenä. Ja tanssi kengätkin löytyiPakkasitko mukaan? ![]() Kävin tossa päivän pääteeksi tunnin jalkahoidossa, ja käytin emänttää hammaslääkärissä jälkitarkastuksessa, eilisen operaation takia. Roksis kengät on mukana. Vielä ois parranajo ja jossain vaiheessa muutaman tunnin tirsat, ennen työyötä. Ja tilasin uuden puhelimen HuaweiP10plus
![]()
Käyty moikkaamassa wanhaa Ilmavoimien sotaratsua Helsingissä.Verkkokauppa.comin katolla ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2997 2998 [2999] 3000 3001 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|