|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2989 2990 [2991] 2992 2993 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Jos muovi vaan on ehjä niin pyyhkäise se sininen maali puhdistavalla/kevyesti hiovalla vahalla pois.
Ja asiaan eli käyty Helsinki caravanilta hakees hobbyyn uus hana ja matkalla toimitettu purku solikan pöytä ostajalle. 32e piti laittaa pöydän hinnan lisäksi että sai hobbyyn hanan. Selailtu myös kabeja ja todettu että ne on yhtä kalliita kuin viimeksikin Jos muovi vaan on ehjä niin pyyhkäise se sininen maali puhdistavalla/kevyesti hiovalla vahalla pois.Ei lähde ja muovissa hankausjälki, kuuluu vahingon aiheuttajalle. Noin pieni lähtee ihme sienellä.
![]() Noin pieni lähtee ihme sienellä. Minä en edes näe sitä vaikka kuinka olen suurennellut kuvaa. ^
No minä olen näkeväni pari täplää, vasen reuna ja keskellä. ^Se on vänkärin puolella,niin kuin kirjoitin Käyn aamulla näyttämässä, kyllä vehkeet pitää olla kunnossa ![]() Se on vänkärin puolella,niin kuin kirjoitinMää tykkäsin että kuvasi oli se sama kaheksankertaa nähty. Käyttty farkkua optimoinnissa!
Mää tykkäsin että kuvasi oli se sama kaheksankertaa nähty.Juu samanlainen kaari toisella puolen,ei ollut kameraa matkassa iltapäivällä, kun siivosin vaunun, sorgen ![]() Käyttty farkkua optimoinnissa!Niin ne rahamiehet ![]() Niin ne rahamiehet Niin ja toiset ei tyydy edes optimointiin, vaihtaa koko auton.... ![]() Niin ja toiset ei tyydy edes optimointiin, vaihtaa koko auton....Olihan sillä ajettu jo 253000km ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2989 2990 [2991] 2992 2993 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|