Joo - ostimmääki kaivinkoneen (otsikkoon viitaten).. "Se voittaa jolla kuollessaan on eniten romua pihassa.."Hah,hah
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2990 2991 [2992] 2993 2994 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Joo - ostimmääki kaivinkoneen (otsikkoon viitaten).. "Se voittaa jolla kuollessaan on eniten romua pihassa.."Hah,hah Ajelin Hesasta kotiin, sainpa sitten katsella keski sormea kun maanteiden kunkku ajeli. Nopeus vaihteli 90-100 välillä satasen alueella ja aina kun vauhti tippui niin minä meni ilmeisesti hänen mielestä liian lähelle kun keskaria näytti. Minä sitten en tajua nuita jotka ajaa niin ettei vauhtia osata pitää vakiona. Ajaisivat sitten vakkarilla jos ei muuten pysy..
Nämä vastaavat vituttaa minuakin, ja varsinki raskaaltapuolelta, kun niitä ajelin
![]() Nämä vastaavat vituttaa minuakin, ja varsinki raskaaltapuolelta, kun niitä ajelin Kui? Eihän raskaalla saa ajaa kun 80km/h... Kui?Veikkaanpa että TD tarkoitti tuota vauhdin hummaamista.. Veikkaanpa että TD tarkoitti tuota vauhdin hummaamista..Huomenta vaan! Juurikin sitä tarkoitin, ja semmonen ajotyyli lisää huomattavasti polttoaineen kulutusta. Ajaisivat sitten vakkarilla jos ei muuten pysy..Eipä sitä taija kaikissa vehkeissä vielä ollakkaan. Ajelin Hesasta kotiin, sainpa sitten katsella keski sormea kun maanteiden kunkku ajeli. Nopeus vaihteli 90-100 välillä satasen alueella ja aina kun vauhti tippui niin minä meni ilmeisesti hänen mielestä liian lähelle kun keskaria näytti. Minä sitten en tajua nuita jotka ajaa niin ettei vauhtia osata pitää vakiona. Ajaisivat sitten vakkarilla jos ei muuten pysy.. Mieluusti kuulis myös tuon toisen osapuolen näkemyksen tilanteesta! ^ Täällä on tapana luottaa asiallisten ihmisten kertomaan. Sitä toisen puolen kertomusta on ihan turha huudella, tuskinpa sellaista sattumaa tulee, että olisi joku muutamista sadoista tätä ketjua seuraavista.
-------------------------- Itse ajelin kilometritolkulla sunnuntaina jonkun vaarin perässä, joka veti *****lla peräkärryssä suurikokoista säiliötä. Vauhti heitteli 75 ja 90 välillä, vaan odotas, kun tuli ohituskaista, niin nosti reippaasti yli sadan. Oli pitkä kaista onneksi, joten ohitin tyynesti sen kokonaan käyttäen. Heti, kun pääsin ohi, jäi hetkessä satoja metrejä. Että ärsyttikö matkailuauto vai uskalsiko ohituskaistan kohdalla ajaa lujempaa, ylämäkeen? Matkailuatolla kun menee niin todella usein mennään ohi mutta sitten jäädään siihen eteen kuitenkin ohituksen jälkee hidastelemaan. Se on pakottava tarve ohittaa vaan.
Sen ymmärtäisin jos autona olisi joku vanhempi savuava mese, mutta on huippuegologinen Fiat ![]() Käyty jyväcaravaanissa ja nyt asia kunnossa.
Kun toit sen naarmuongelman tänne orgille kaikkien luettavaksi niin eikö olisi kohteliasta sitten kertoa miten ongelma ratkesi.
![]()
Tänään on tehty töitä kuin viimeistä päivää; ennen lomaa
Atrian ovihälyn keskus sijoitettu ja sähköistetty. Seuraavaksi ovianturIt.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2990 2991 [2992] 2993 2994 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|