Nyt se myrkyn lykkäsTuli sähköpostia optiimilta jotta onko vielä kiinnostusta Mersun tekoon....
Mihinkäs se tehtaalle meno kaatui ?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2957 2958 [2959] 2960 2961 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Nyt se myrkyn lykkäs Mihinkäs se tehtaalle meno kaatui ? Voihan se tästä ABC ura alkaakin. Mä taas pyrin kiertämään niitä. Aina tulee vaan paha mieli jos erehtyy noihin. Kulkukoirillekin tarjotaan laadukkaampaa ruokaa paremmin esilletuotuna. Autokeidas Forssassa on aina loistava noutopöytäpaikka että siinä on pakko aina pysähtyä syömään kun ohi kulkee vaikka ei olis edes nälkä. Eikä ole pettymyksiä tullut. Purettu ruohonleikkuria ja huomattu että imuventtiili irti. Samalla kadonnut venttiilin päästä se "tinkeli" johon keinuvipu ottaa kiinni. Siellä se jossain öljyn seassa on palasina. Mietin et laittasko siihen kympin verran osiin ni ois vielä varakoneeksi taloyhtiölle.
Nyt se myrkyn lykkäs Tuskin on, kun tuntuu, että olet saanut huomattavasti mielekiintoisamman työn. Ruoka mitä mä teen kotona, ei ole yhtään sen erikoisempaa kuin ABC:n noutopöydässäkään ja sen helppouden ja avioeron myötä varsinkin syön ja vien pojat tuonne joka viikko...ollaan jo ihan kanta-asiakkaita, lähes päivittäin itse syön siellä.
Ja on halpaa jos vertaa siihen että menet ravintolaan, kun ajatuksena on vain saada vatsa täyteen, yksin ei kulinarismia harrasteta, naisten kans sitten kahdestaan eri juttu. 😉 Ruoka mitä mä teen kotona, ei ole yhtään sen erikoisempaa kuin ABC:n noutopöydässäkään ja sen helppouden ja avioeron myötä varsinkin syön ja vien pojat tuonne joka viikko...ollaan jo ihan kanta-asiakkaita, lähes päivittäin itse syön siellä. Nyt onkin kyse hinta/laatu suhteessa joka missä vaan muussa lounaskuppilassa on parempi ja monessa edullisempaan hintaan. Ehkä muualla onkin noin mutta harva paikka tässä mun lähikaupungissa tarjoaa yhtä väljää ruokailupaikkaa kuin ABC, se kokonaisuus ratkaisee. 😋
Jos mä olen tottunut syömään ABC:llä jo reilun 15 vuoden ajan ja olen välillä yrittänyt mennä muihin paikkoihin mutta aina se vaan vetää takaisin sinne. Ei voi mitään. Aakkosaseman mössöt on rikos ihmisyyttä vastaan.
Ai, Mautoilija oletkin suurimman osan kanssa samaa mieltä. Ihan hyvä juttu.
Tuntuu että kaikki karavaanarit ovat hyviä kokkeja, mä en ja sen vuoksi tykkään syödä ABC:llä, salaattipöytä varsinkin pesee monta ravintolaa mielestäni runsaudellaan. Mikä sen helpompaa kuin töiden jälkeen mennä suoraan valmiiseen pöytään ilman että itse tarvitsee tehdä mitään, tai pitäähän sitä kaivaa kortti esiin ja saa vielä vähän bonuksia siitä hyvästä. 😌 Ai, Mautoilija oletkin suurimman osan kanssa samaa mieltä. Ihan hyvä juttu.Miljoona kärpästä... Tultu ABC:lle syömään tämän vuoden ateria. Eikä tarvi mennä ennen ensi vuotta. Nälkä oli ja tankkaustauko sopi tuonne, eli Pyhäsalmen ABC:lle. Teen itse parempaa kuin noin 14 euron vuohenjuustobroiler i ja -pasta. Skidien lohiannokset (6,90) voitti kyllä hampurilaiset. Ihan kuin nuo ruuat olisi ennen olleet parempia, edes vähän. Aromivahventeella ryyditettyä suikalelihaa en suostu syömään seisovasta pöydästä. Ja siis vain siksi, että henkilöautolla liikkeellä. Hymerissä on keittiö. noin 14 euronJa tuohon hintaan pitää toimia itse tarjoilijana ja siistiä pöytä. Ja tuohon hintaan pitää toimia itse tarjoilijana ja siistiä pöytä.No sää voit olla viemättä astioita, jos se noin jurppii.... ABC:llä ei ole mikään pakko kantaa astioita palautuspaikkaan. Minä syön joskus ABC:llä, mutta yleensä vain pakon edessä. Monissa pienissä ruokapaikoissa on parempi hinta/laatu suhde seisovassa pöydässä. Ja tuohon hintaan pitää toimia itse tarjoilijana ja siistiä pöytä. Itsellä kuuluu sanonta 'tarjoilu kuuluu hintaan'. Jos hinta/laatu suhde ok niin voin viedä pois. Muuten kaikki saa jäädä puolestani levälleen pöydälle. Ja niin jääkin. Jos pitää lajitella niin asiat pitää olla jo tosi hyvin että vaivaudun moista tekemään. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2957 2958 [2959] 2960 2961 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|