rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9749438 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 06:46
    • circleset
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #44370 : 6.08.2017 kello on 18:06 »
Kaluston huolto tuli tänään pakettiin katoksen pesun myötä. Eilen tuli vaunun pesu valmiiksi ja vaunun matot tuli haettua pesulasta. Vahaus jää ensi kevääseen.

Ja tulipa talvisäilytyspaikka kin varattua.

Kalenterimerkintöjä kun katsoo niin taisi olla meidän kausi tässä. Ensi kesää ja Euroopan reissua odotellessa  ::)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #44371 : 6.08.2017 kello on 18:11 »
    Nyt se myrkyn lykkäs ::) Tuli sähköpostia optiimilta jotta onko vielä kiinnostusta Mersun tekoon....

Mihinkäs se tehtaalle meno kaatui ?

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:45
    • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
    « Vastaus #44372 : 6.08.2017 kello on 18:18 »
    Voihan se tästä ABC ura alkaakin.  ;D

Itsellä se periaate että aina kun käyn reissussa, aina menen ABC:n noutopöydälle. 👍🏻

Mä taas pyrin kiertämään niitä. Aina tulee vaan paha mieli jos erehtyy noihin. Kulkukoirillekin tarjotaan laadukkaampaa ruokaa paremmin esilletuotuna.
    Autokeidas Forssassa on aina loistava noutopöytäpaikka että siinä on pakko aina pysähtyä syömään kun ohi kulkee vaikka ei olis edes nälkä.  Thumb
    Eikä ole pettymyksiä tullut.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.09.2021 kello on 19:59
    « Vastaus #44373 : 6.08.2017 kello on 18:19 »
    Purettu ruohonleikkuria ja huomattu että imuventtiili irti. Samalla kadonnut venttiilin päästä se "tinkeli" johon keinuvipu ottaa kiinni. Siellä se jossain öljyn seassa on palasina. Mietin et laittasko siihen kympin verran osiin ni ois vielä varakoneeksi taloyhtiölle.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:40
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #44374 : 6.08.2017 kello on 18:19 »
    Nyt se myrkyn lykkäs ::) Tuli sähköpostia optiimilta jotta onko vielä kiinnostusta Mersun tekoon....

Tuskin on, kun  tuntuu, että olet saanut huomattavasti mielekiintoisamman työn.

• Vieras
    « Vastaus #44375 : 6.08.2017 kello on 18:22 »
    Ruoka mitä mä teen kotona, ei ole yhtään sen erikoisempaa kuin ABC:n noutopöydässäkään ja sen helppouden ja avioeron myötä varsinkin syön ja vien pojat tuonne joka viikko...ollaan jo ihan kanta-asiakkaita, lähes päivittäin itse syön siellä.

Ja on halpaa jos vertaa siihen että menet ravintolaan, kun ajatuksena on vain saada vatsa täyteen, yksin ei kulinarismia harrasteta, naisten kans sitten kahdestaan eri juttu. 😉

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #44376 : 6.08.2017 kello on 18:26 »
    Ruoka mitä mä teen kotona, ei ole yhtään sen erikoisempaa kuin ABC:n noutopöydässäkään ja sen helppouden ja avioeron myötä varsinkin syön ja vien pojat tuonne joka viikko...ollaan jo ihan kanta-asiakkaita, lähes päivittäin itse syön siellä.

Ja on halpaa jos vertaa siihen että menet ravintolaan, kun ajatuksena on vain saada vatsa täyteen, yksin ei kulinarismia harrasteta, naisten kans sitten kahdestaan eri juttu. 😉

Nyt onkin kyse hinta/laatu suhteessa joka missä vaan muussa lounaskuppilassa on parempi ja monessa edullisempaan hintaan.

• Vieras
    « Vastaus #44377 : 6.08.2017 kello on 18:45 »
    Ehkä muualla onkin noin mutta harva paikka tässä mun lähikaupungissa tarjoaa yhtä väljää ruokailupaikkaa kuin ABC, se kokonaisuus ratkaisee. 😋

Jos mä olen tottunut syömään ABC:llä jo reilun 15 vuoden ajan ja olen välillä yrittänyt mennä muihin paikkoihin mutta aina se vaan vetää takaisin sinne. Ei voi mitään.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
    « Vastaus #44378 : 6.08.2017 kello on 18:57 »
    Aakkosaseman mössöt on rikos ihmisyyttä vastaan. Thumbd

• Vieras
    « Vastaus #44379 : 6.08.2017 kello on 19:01 »
    Ai, Mautoilija oletkin suurimman osan kanssa samaa mieltä. Ihan hyvä juttu.  Thumb

Tuntuu että kaikki karavaanarit ovat hyviä kokkeja, mä en ja sen vuoksi tykkään syödä ABC:llä, salaattipöytä varsinkin pesee monta ravintolaa mielestäni runsaudellaan.

Mikä sen helpompaa kuin töiden jälkeen mennä suoraan valmiiseen pöytään ilman että itse tarvitsee tehdä mitään, tai pitäähän sitä kaivaa kortti esiin ja saa vielä vähän bonuksia siitä hyvästä. 😌

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #44380 : 6.08.2017 kello on 19:07 »
    Ai, Mautoilija oletkin suurimman osan kanssa samaa mieltä. Ihan hyvä juttu.  Thumb

Tuntuu että kaikki karavaanarit ovat hyviä kokkeja, mä en ja sen vuoksi tykkään syödä ABC:llä, salaattipöytä varsinkin pesee monta ravintolaa mielestäni runsaudellaan.

Mikä sen helpompaa kuin töiden jälkeen mennä suoraan valmiiseen pöytään ilman että itse tarvitsee tehdä mitään, tai pitäähän sitä kaivaa kortti esiin ja saa vielä vähän bonuksia siitä hyvästä. 😌
    Miljoona kärpästä...

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 7.12.2025 kello on 10:57
    • Kulkija
    « Vastaus #44381 : 6.08.2017 kello on 21:18 »
    Tultu ABC:lle syömään tämän vuoden ateria.

Eikä tarvi mennä ennen ensi vuotta. Nälkä oli ja tankkaustauko sopi tuonne, eli Pyhäsalmen ABC:lle. Teen itse parempaa kuin noin 14 euron vuohenjuustobroiler i ja -pasta. Skidien lohiannokset (6,90) voitti kyllä hampurilaiset.

Ihan kuin nuo ruuat olisi ennen olleet parempia, edes vähän. Aromivahventeella ryyditettyä suikalelihaa en suostu syömään seisovasta pöydästä.

Ja siis vain siksi, että henkilöautolla liikkeellä. Hymerissä on keittiö.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #44382 : 6.08.2017 kello on 21:25 »
    noin 14 euron
    Ja tuohon hintaan pitää toimia itse tarjoilijana ja siistiä pöytä. Thumbd

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:20
    « Vastaus #44383 : 6.08.2017 kello on 21:34 »
    No sää voit olla viemättä astioita, jos se noin jurppii....

ABC:llä ei ole mikään pakko kantaa astioita palautuspaikkaan.
    Minä syön joskus ABC:llä, mutta yleensä vain pakon edessä. Monissa pienissä ruokapaikoissa on parempi hinta/laatu suhde seisovassa pöydässä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #44384 : 6.08.2017 kello on 21:35 »

Itsellä kuuluu sanonta 'tarjoilu kuuluu hintaan'. Jos hinta/laatu suhde ok niin voin viedä pois. Muuten kaikki saa jäädä puolestani levälleen pöydälle. Ja niin jääkin. Jos pitää lajitella niin asiat pitää olla jo tosi hyvin että vaivaudun moista tekemään.