Usein käynti optikolla auttaa...Jos saisi ajatuksensa julki kirjallisessa muodossa voisi helpottaa kanssakeskustelijoi ta.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2907 2908 [2909] 2910 2911 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Usein käynti optikolla auttaa...Jos saisi ajatuksensa julki kirjallisessa muodossa voisi helpottaa kanssakeskustelijoi ta. Eturengas tappaa usemmin kuin takarengas. Kun eturengas menee, niin välittömästi myös neljä renkainen menee sinne suuntaa mistä eturengas meni.Oletko rengastappajaepäily t ilmoittanut poliisille? Poliisia varmasti kiinnostaa mihin eturengas menee. Jos autosta hajoaa rengas, auton hallinta heikkenee. Olipa hajonnut edestä tai takaa. Eturenkaan hajottua ohjattavuuteen tulee vaikeutta. Ohjaus pyrkii kääntymään rikkoutuneen suuntaan. Siksi kuljettaja hallitsee ohjauspyörää että estää sen itsekseen kääntymisen. Takarenkaan särkyessä suoralla tiellä ei havaittavaa vaaratilannetta synny, koska ehjä rengas pystyy pitämään auton suunnassa. Jos kaarteessa suunnan pitämisessä tarvitaan molempien renkaiden pito, heippa, ojassa ollaan. Taka-akselihan on vain sitä varten että takapää ei laahaa tiehen ![]() Piti mennä Garmichiin mutta päädyttiinkin Augsburgiin.
Saksan rajalla kyselivät minne menossa, kun sanoin että Garmichiin aikomus niin kysyivät ollaanko menossa BMW motorrad daysseille jotka siellä viikonloppuna. Ei ollut meillä hajuakaan moisista sitä ennen. Vältetään moisia massatapahtumia niin päädyttiin tänne. Tavattu campingillä ekan kerran suomalaisia sitten Kaunasin. Tultiin puolenpäivän paatilla Tallinnasta, ajeltiin Vihtiin ja sieltä kotia. Pesukone pyörii toista koneellista. Auton laitoin valmiiksi jos huomenna likan lasten kanssa lähtis kohti Tuuria. Tosin on mulla huomenissa tärkiä tehtävä, on käytävä korjaamassa toisen pikkulikan polkupyörä. Jos en korjaa en saa lähteä reissuun, joten hommahan on hoidettava.
Harrastettu maakunta matkailua,ja kohta ollaan ajettu tolla volvolla 3000km
![]() Oksakuorma kaatikselle aamusta,sitten rouva kirppikselle ja itse katselemaan autoja.Dieseliä tekis mieli,vaan hallitus(siis rouva),lyö kapuloita rattaisiin
.Moottorsahalla pätkin koivunoksia ja tuomenrunkoja pienemmäksi.On tuo tuomi sellasta puuta,että saa kirveellä piestä ihan tosissaan. Otettu kuvia, kun rouvat kävivät kokeilemassa minkälaista on pelätä korkeella Pikkasen oon myöhässä mutta veikkaan että rouvat on käyneet tapaamassa mun siskon miestä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2907 2908 [2909] 2910 2911 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|