Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9912950 kertaa)
« Vastaus #496 : 28.10.2011 kello on 15:29 »
Kaupassa käyty ja koffia ostettu 
« Vastaus #497 : 28.10.2011 kello on 15:37 »
Viikko sitte hävittämäni silälasien tilalle testailtu uusia klaseja..emmää niist vanhoist (vajaa vuoden vanhat) tykännykkää 
« Vastaus #498 : 28.10.2011 kello on 16:01 »
Autovahalla vetelin tiskipöydän kannen. Tuli hyvä 
« Vastaus #499 : 28.10.2011 kello on 16:16 »
Ja mitä meinataan tehdä 
« Vastaus #500 : 28.10.2011 kello on 16:19 »
Täämän päivää "tapellut" tietsikan kanssa,tuli DNA :lta Nokian mokkula,ei toimi,kone höpöttää,SIM-kortin asennus väärin !! Kokeilin ristiin kortteja,vanhassa mokkulassa (Option),liittymä toimii,mutta toinen,aikaisempi,ja rinnakkainen kortti ei toimi Nokian mokkulassa,punainen valo palaa,kaksi Sim-korttia,kumpikin toimii entisessä mokkulassa !!Kokeilin tuota uutta SIM-korttia myös puhelimeen,toimii !!! Taitaa olla viallinen mokkula !!! 
« Vastaus #501 : 28.10.2011 kello on 16:32 »
Täämän päivää "tapellut" tietsikan kanssa,tuli DNA :lta Nokian mokkula,ei toimi,kone höpöttää,SIM-kortin asennus väärin !! Kokeilin ristiin kortteja,vanhassa mokkulassa (Option),liittymä toimii,mutta toinen,aikaisempi,ja rinnakkainen kortti ei toimi Nokian mokkulassa,punainen valo palaa,kaksi Sim-korttia,kumpikin toimii entisessä mokkulassa !!Kokeilin tuota uutta SIM-korttia myös puhelimeen,toimii !!! Taitaa olla viallinen mokkula !!! 
Koitappas poistaa se ajuri koneelta, ajat sitten uudestaan. Mulla on vaunulla, läppäri käytössä, Nokian cs-17 tikku ja oli alkuun sama ongelma, mulla saunalahden tikku. elisan verkko. Nyt on toiminut hyvin.
« Vastaus #502 : 28.10.2011 kello on 17:27 »
Terve! Uusi lohifile laitettu suolaan ja huomenna savukaappiin. Ootellessa laitoin kokeilumielessä pari juustonpalaa savustumaan, saapa nähä mitä tullee 
« Vastaus #503 : 28.10.2011 kello on 17:32 »
Terve!
Uusi lohifile laitettu suolaan ja huomenna savukaappiin.
Ootellessa laitoin kokeilumielessä pari juustonpalaa savustumaan, saapa nähä mitä tullee 
Hyvä kun laitoit kuvan tuosta savukaapistasi. Nyt valkeni minullekin koko homma. Käyköhän siihen tavalliset savustuspurut mitä myydään melkein jokapaikassa.? Tommonen pitää hankkia.
« Vastaus #504 : 28.10.2011 kello on 17:36 »
Hyvä kun laitoit kuvan tuosta savukaapistasi.
Nyt valkeni minullekin koko homma.
Käyköhän siihen tavalliset savustuspurut mitä myydään melkein jokapaikassa.?
Tommonen pitää hankkia.
periaattees kyllä, mutt ei pala oikeen hyvin.. tarttee enempi pientä puruu.. semmosell tiheehampaisella sirkkelin teräll tulee hyvää.. tommosell minäki savustelen.. Lisäyksenä ett kesäll jääkaapiss ja muulloin pelti kaapiss.. tälleen syksyll ja kevääl pelti kaappi pysyy melkeen ulko lämpötilassa..
« Vastaus #505 : 28.10.2011 kello on 17:39 »
Hyvä Kare.
Teeppäs yhteenveto savustuksesta kuvan kanssa ja laita sinne reseptilaatikkoon.
Niin tuo kaappi sen savuntekijän kanssa olisi hyvä näkyä.
« Vastaus #506 : 28.10.2011 kello on 19:36 »
"kaapiksi" käy vaikka pahvilaatikko ja hyvää tulee 
« Vastaus #507 : 29.10.2011 kello on 00:11 »
Hyvä Kare.
Teeppäs yhteenveto savustuksesta kuvan kanssa ja laita sinne reseptilaatikkoon.
Niin tuo kaappi sen savuntekijän kanssa olisi hyvä näkyä.
Terve! Siellähän se savuntekijä on kaapin pohjalla, vasta sytytettynä se ei välttämättä erotu sieltä folioitten seasta. Foliot on paloturvallisuus syystä, koska tosta savu häkistä saattaapi tippua kuumaa tuhkaa pohjalle vaikka erittäin tiheää verkkoa onkin. Voihan siitä jonkinlaisen "aapisen" väsätä, kunhan saan tuon "teollisuuslaitoksen" oikealle paikalleen, pois tuosta romuvarastosta  Ei tuo mitään raketti tiedettä ole, ja jokainen voi soveltaa omien mieltymysten mukaan. Opetteluahan tää on mulla vasta, sitten kun vähän enempi oppii, niin voi toisille alkaa kertomaan miten mun mielestä tullee hyvä. Makujahan on monenlaisia. 
« Vastaus #508 : 29.10.2011 kello on 00:18 »
Voihan siitä jonkinlaisen "aapisen" väsätä, kunhan saan tuon "teollisuuslaitoksen" oikealle paikalleen, pois tuosta romuvarastosta  Ei tuo mitään raketti tiedettä ole, ja jokainen voi soveltaa omien mieltymysten mukaan.
Esim. minun tiedot on sitä luokkaa että olen joskus kuullut "kylmäsavustetusta", mutta mitään tietoa ei ole miten se on tehty. Joten kaikki, siis aivan kaikki kylmäsavustuksesta olisi (ainakin minulle) tervetullutta tietoa.
« Vastaus #509 : 29.10.2011 kello on 15:01 »
Terve!
Uusi lohifile laitettu suolaan ja huomenna savukaappiin.
Ootellessa laitoin kokeilumielessä pari juustonpalaa savustumaan, saapa nähä mitä tullee 
Terve! Juustosta tuli aika mietoa mutta kauniin väristä 22 h savustuksella, savustamattomaan verrattuna saattaa olla hieman kiinteämpää. Pinta on suhteellisen voimakkaan makuinen, joten laitoin toisen palan elmukelmuun jääkaappiin, jos vaikka maku imeytys juustoon sisälle  . Juustohan on halvinta edamia näin harjoittelu vaiheessa, ei tuu niin isoja vahinkoja, jos hommat mennee vätykseen 
|