|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2786 2787 [2788] 2789 2790 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
'Just näin Täällä mäellä kun ei ole ketään joka kehuis Hyvä sipu, nyt on asennetta. Jo sovittu duunin pätkä piteni tänään 5 viikolla.
Piti siis mennä duuniin 15.5, mutta menenkin jo maanantaina Eihän tuo vielä päivärahoja nollaa, mutta parempi kun ei mitän... Onneksi kuitenkin syksyksi vapaa ja reissut alkaa sitten. Katsotaan, josko ois budjetissa varaa fiksata tuota vanua edes osittain suunnitelmien mukaisesti... Hyvä muistutus. Mikäs se nuoren ja kauniin maahanmuuttajanaise n, jolle ajattelin rotestiääneni antaa, numero olikaan...Ei millään muistunut mieleen. Lopulta oli pakko tyytyä itsensä ikäiseen joskin hyvin säilyneeseen..... silläkin uhalla että rotesti laimenisi. - Mutta noin vakavammin, jatkuvasti toistuu se tilanne että demokratia vaatisi enemmän viitseliäisyyttä kuin mitä käytettävissä olisi. Taaskin tuli äänestettyä niin huonoilla tiedoilla että muilla elämän alueilla ei tulisi kysymykseen. - Eduskuntavaaleissa olen sentään hankkiutunut pääsääntöisesti puheyhteyteen edustajani kanssa tai vähintään muutoin kuullut hänen puhuvan. Joskus aiemmin kun tämä ei ole ollut helposti mahdollista, olen jättänyt äänestämättä. Olen katsonut että riski siitä että "niinkuttelija" saisi ääneni on huonompi vaihtoehto kuin äänestämättä jättäminen. Tälläkin kertaa epäröin ja tiedän että ääneni on saattanut mennä "niinkuttelijalle". Jos näin osoittautuu käyneen niin sitten kaduttaa, tilanne on moneksi vuodeksi korjaamaton. Hyvä sipu, nyt on asennetta. Juu on se mahtavaa kun saa ihan ite tehtyä näitä " miesten " homia ja vielä ilman ohjeita (suullisia ) hmm ...noh hiukan googletin , et näin mitä osia noihin mennee ![]() Mut mieletön fiilis, kun huomaan, että kyllä mä pärjään jota en ois uskonut vielä hetki sitten Jo sovittu duunin pätkä piteni tänään 5 viikolla.Hieno homma
Postilaatikolla kävin. Ja ...kele verottaja taas muistaa. Ja se tietää sitä että kohta se belgian virkaveli muistaa kanssa. Nopeastippa posti kulkee sinne. Meillekin tuli verottajalta postia, mutta onneksi positiivisia. Hyvä kuitenkin, ettei Belgiasta tule mitään, tänne. 'Kovasti ne teinipojatkin panoista puhuu... ![]()
Kirjoitukseni oli huuli. Äänestän sunnuntaina hyvin järkiperäisesti, oman aatteen ja alueen ehdokasta. Ei hyvää vaan vähiten huonoa. Muuten populisti voittaa. On se muuten hyvä että meillä on "panovaarikin" olemassa, esiintyyköhän se ihan elokuvissakin
![]()
Se on kuukauden ensimmäinen perjantai ja Stadin Crusing. Tuli käytyä pyörähtämässä. Eipä tuolla kaatosateessa hirveästi autoja ollut.
Muuten ollut vököstely päivä. Reissua suunnitellut, kun emännän loma-ajankohta varmistui myös tänään. No taasen kävin uusissa tutkimuksissa, erseestä uusia näytteitä ottivat, viikolla san sitten tuomion. Oonpa kaikesta huolimatta saanut adrian katsastettua, tyttärelle uuden laaminaatti lattiat laitoin, toiselle tyttärelle oon siinä lomassa tehnyt remonttia. Ihan varmuuden vuoksi oon pitänyt kiirettä ettei vaan mikään jää kesken. Vituttaishan se jos keskenkaiken kuolis.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2786 2787 [2788] 2789 2790 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|