Pari-muutaman kerran vuodessa joutuu tuollaiseen sortumaan, jos muuta vaihtoehtoa ei ole. Mahdollisimman harvoin, ja silloinkaan en koskaan ota ranskalaisia.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2782 2783 [2784] 2785 2786 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Pari-muutaman kerran vuodessa joutuu tuollaiseen sortumaan, jos muuta vaihtoehtoa ei ole. Mahdollisimman harvoin, ja silloinkaan en koskaan ota ranskalaisia.
Tänään pääsee ripustamaan 22" FullHD led-TV.n asuntoauton sisälle ![]() Meillä ei siis aikaisemmin ollut kun vaimo ei halunnut. Nyt kun itse rutisin ja lapset niin saatiin lupa sellainen asentaa. 2 Vuotta sitä mentiinkin ilman TV.tä ja pärjättäisiin vieläkin, mut sadekelejä varten tuo on ![]() Bluray laite tulee myös ja hommattukin... antenni pitäisi vielä hommata. Tapahtui kyllä jo eilen, mutta ostin löytötavaratalosta TV-kannakkeen ja eilen modailin sitä vähän omaankäyttötarkoitu kseen sopivaksi (vähän hitsausta ja rälläköintiä)Se on hyvä kapistus Se on hyvä kapistus Kyllä, viimeinen lääke kyllästymiseen jos ei jaksa muuta tehdä ![]() Kyllä tänä kesänä voisi kyllä jossain tavata. Viime kesänä ei reissattu ihan hirveitä kun oli paljon muuta tekemistä. Mutta täytyy viestitellä ja katsoa missä tavataan ja koska Kyllä, viimeinen lääke kyllästymiseen jos ei jaksa muuta tehdäKarstula ois hyvä paikka lapsille ja meille,tekemistä riittää,elikkä Wanhat Wehkeet ![]() Karstula ois hyvä paikka lapsille ja meille,tekemistä riittää,elikkä Wanhat Wehkeet Pidetään kuule mielessä ja palaillaan PS. Mulla on varmaan sun puhelin numerokin vielä tallessa parin vuoden takaa, jos sulla ei ole numero vaihtunut ![]() PS. Mulla on varmaan sun puhelin numerokin vielä tallessa parin vuoden takaa, jos sulla ei ole numero vaihtunutEi ollu ainakaan pari viikkoo sitte vaihtunu. ![]()
Kävin mökillä pääsiäisvarpuja hakemassa. Fiiliskukan alustan rasvasin, kemsan tyhjennin ja tuoreet vedet laitoin tankkeihin. ![]() eli Mika Heleniuksen korjaamolla vaihdettiin kessä kummit ja hän tarkasti myöskin yltä päältä Citigon kunnon jotta MINÄ ... ihan ite vien CITIGON ekaa kertaa katsastukseen Kunhan saan auton pestyä ja ajan tilattua jännittää jo nyt vaikka ei ole edes aikaa tilattu ![]() Ps.. elämäni toinen kerta , kun olen menossa katsastukseen jotta ehkä on hyvä sitäkin harjotella ...tässä autoilun maailmassa ![]() Tänään " Miksun pajalla "Sipu ei sun tarvii aikaa tilata, se kun menet vain.. Huomenna taas pyöräilyä Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2782 2783 [2784] 2785 2786 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|