Täss tuplaespresson nautin ja selailen nettiä. Musiikkia taustalla. 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2783 2784 [2785] 2786 2787 ... 5008 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Täss tuplaespresson nautin ja selailen nettiä. Musiikkia taustalla.
Jalka hieronnassa tänään,klo 13.00-14.00 ja sitten Saunaan klo 17.00-19.00,yöpuku päällä ja jalat rasvattu, Ja, hierojana oli. ? Ja, hierojana oli. ?Naapuri,ja maantaina jatketaan.Tänään auttamaan häntä
Naapuri,ja maantaina jatketaan.Tänään auttamaan häntä No, kohta joku kysyy, onko se nainen naapurista, jolla... ![]() No, kohta joku kysyy, onko se nainen naapurista, jolla...no sehän se. ![]() Tai sitten Tiplomaatti herää .....
Tyhjensin leivinuunin tuhka-astian talven tuhkista.
Rasvasin ajosaappaat ja kohta ostamaan kermaa.
Pikkasen töihommia tein. Jääkaapit laitoin fiiliskukasta jäähtymään. ![]() Kohta puoleen Lavikseen
sit voikin yrittää asentaa tota vesiletkun päätä siihen suihkuosaan tais sit huomenna , ko mitä sitä sellassii hommii tekee jotka voi tehdä joskus tulevaisuudessakin. .. ![]() Ei tarvi välttämättä. Minä kolmesta paikasta kävin kysymässä. Lyhin ootosaika ois ollu 45 min. Varasin ajan ja lähin välillä muille asioille. Jos ei haluva ootella niin kannattaa varata.Aha.Mulle taas kävi kun menin konttorille niin katsuri nappas auton avaimet ja lähti katastaa autoo, minä jäin maksaa tiskille maksuja.
Laitoin pääsiäisruohon itämään. Moni laittaa jo ennen joulunpyhiä kinkun paistumaan. No, minä laitoin lammaspaistin uuniin. Emäntä kun tulee, sitten syödään. Lenkilläkin kävin.
![]() Kävin tukussa hakemassa muistikortteja, yhden jatkojohdon 12 V pistokkeeseen, läjän erilaisia pesu-aineita matkamökille ja henkilöbiileille. Ja liiteristä ruokaa vaikka minkä sortin.
![]() Ja poika sano pösönsä vahaavan eli siihen pitäs etsiä vielä vahaa niin maali- kuin muovipinnallekkin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2783 2784 [2785] 2786 2787 ... 5008 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|