Fiiliskukan jääkaapit laitoin päälle, pissapoikaan nestettä, jauhesammuttimen telineen kiinnitin ja lämmöt nostin sisällä 24 asteeseen. Joo, ja paskasäiliön tyhjensin. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2762 2763 [2764] 2765 2766 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Fiiliskukan jääkaapit laitoin päälle, pissapoikaan nestettä, jauhesammuttimen telineen kiinnitin ja lämmöt nostin sisällä 24 asteeseen. Joo, ja paskasäiliön tyhjensin.
![]() lämmöt nostin sisällä 24 asteeseen. Saunoako meinaat? ![]() Käyty katsastuksessa,pesussa ja rikkoivat polaria konttorillaOsa tilattu jyväs -caravan,samalla kosteusmittaus ja koeponnistus,16.6 klo 8.00
Kolmatta päivää kuunnellut kolinaa katolta. Tiilet kulkeutuvat katolle. Alkaisivatkohan olla loppusuoralla? Vielä ainakin pellitykset ja sadevesijärjestelmä .
Traktorin kunnostusta ja nyt odotellaan pizzan valmistumista läänin parhaassa kebap pizzeriassa ja kotiin syömään
![]() nyt odotellaan pizzan valmistumista läänin parhaassa kebap pizzeriassaKerro heti missä se on ? et pääsen kokeilemaan kyselee kebabin suurkuluttaja ![]()
Kerro heti missä se on ? et pääsen kokeilemaanRavintola Oscar Mynämäki. ![]() Ravintola Oscar Mynämäki.Ja minä, kun luulin että olis joku uus paikka tiedossa olenhan minä nyt tuolla käyny, kebabi ei ole hääviä, mutta pizzat on ihan hyviä Käpylässä kävin.Kohta huomaat jotta käpy selän alla ![]() Osa tilattu jyväs -caravan,samalla kosteusmittaus ja koeponnistus,16.6 klo 8.00 Pitkä on toimitusaika! ![]() Pitkä on toimitusaika!Jos siellä on niin pitkä jono, ettei saanu aiemmin aikaa ![]() Pitkä on toimitusaika!Itse olen varannut ajan Tammikuussa huoltoon,osan tuloon menee aikaa noin 2-3 viikkoa ![]()
Ja minä, kun luulin että olis joku uus paikka tiedossa Onko sulla kokemusta mynämäen Henrys pizzeriasta..? Maskussa siinä kalustetalon vieressä entisessä hesburgerin tiloissa suht uusi Maskun grilli pizzeria. Makkaraperunat kerran ohikulkiessa haettiin kokeeksi ja toista kertaa en siellä käy. Paikan pizzoista en tiedä,mutta kun makkaraperunat täyttä kuraa niin en taida uskaltaa sieltä edes pizzaa. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2762 2763 [2764] 2765 2766 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|