Osanotto sinne.En minäkään ymmärrä tota Opteam toimintaa,eilen oli vielä kaikki varmaa.
Mulle ei kyllä ole auennut, miten varma työpaikka yhtäkkiä muuttui epävarmaksi ja sitten katos alta. Vaan onnea jatkoon, olet oikealla tiellä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2760 2761 [2762] 2763 2764 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Osanotto sinne.En minäkään ymmärrä tota Opteam toimintaa,eilen oli vielä kaikki varmaa.
En minäkään ymmärrä tota Opteam toimintaa,eilen oli vielä kaikki varmaa. Oletko jossain vaiheessa laittanut työsopimukseen nimeä alle? Oletko jossain vaiheessa laittanut työsopimukseen nimeä alle?En mutta lupasivat 20pv koulutuksen jonka jälkeen katsotaan.
Kävin Lin terveyskeskuksessa hammas tarkastuksessa, 51e. Huomenna röntgeniin, sitten jossain vaiheessa (2019) uudestaan.
![]() En mutta lupasivat 20pv koulutuksen jonka jälkeen katsotaan.Lupaus ja toteutunut lupaus on hieman eri asia. tälläistä se on kun ihmiset kertoo ja puhuu. tulkinta on sitten kuulijan korvassa. harmi TD puolesta Lupaus ja toteutunut lupaus on hieman eri asia. tälläistä se on kun ihmiset kertoo ja puhuu. tulkinta on sitten kuulijan korvassa. harmi TD puolestaVara suunitelma käytössä jo
Vara suunitelma käytössä jo Kerro hiukan. Älä pidä meitä jännityksessä. Kerro hiukan. Älä pidä meitä jännityksessä.Katsotaan ![]() KatsotaanRupiatko torikauppiaaksi? pollesta oisi hywä myyvä Makkaraa ja Limonaadia ![]() Rupiatko torikauppiaaksi? pollesta oisi hywä myyvä Makkaraa ja LimonaadiaKursille ja kouluun Kursille ja kouluun Hienosti asennoidut tähän hommaan! Jos käyttäisin peukkuja, niin nyt käyttäisin. Hienosti asennoidut tähän hommaan! Jos käyttäisin peukkuja, niin nyt käyttäisin.Kyllä olen sillä asenteella liikkeellä jotta jotain töitä löytyy. Kyllä olen sillä asenteella liikkeellä jotta jotain töitä löytyy. Onnea Ripa kaikkeen ..mihin alatkin Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2760 2761 [2762] 2763 2764 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|