No ei siinä näkyvyys kovinkaan parantunut mutta omille silmille oli parempi valo tämä 6000K. Valo oli valkoisempaa. Kaverin E-Mersussa oli samat joten tiesin jo ennen hankintaa mitä hankin.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2603 2604 [2605] 2606 2607 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
No ei siinä näkyvyys kovinkaan parantunut mutta omille silmille oli parempi valo tämä 6000K. Valo oli valkoisempaa. Kaverin E-Mersussa oli samat joten tiesin jo ennen hankintaa mitä hankin.
Mulla Volvossa reilu 100.000 km ja toinen poltin muuttui värisävyltään pikkuhiljaa punertavaksi joten oli vaihdon aika. Ellen väärin muista niin alkuperäinen oli 4300K ja ne mitkä laitoin oli 6000K.valon teho ei muuttunut, ainoastaan värin sävy muuttui. se että valo on muuttunut jo punaiseksi niin se olisi pitänyt vaihtaa aikoja sitten. jos nyt asia kiinostaa voin kaivaa googlesta, mikä on xenon polttimon tunti määrä.
valon teho ei muuttunut, ainoastaan värin sävy muuttui. se että valo on muuttunut jo punaiseksi niin se olisi pitänyt vaihtaa aikoja sitten. jos nyt asia kiinostaa voin kaivaa googlesta, mikä on xenon polttimon tunti määrä.Valohan ei missään vaiheessa kerennyt punaiseksi muuttua vaan valo alkoi punertamaan kuten kirjoitin. Parhaiten sen näki kun katsoi tietystä kulmaa auton keulaa. Taulukoita voit kaivella lamppujen kestävyydestä. Niitä on mielenkiintoista katsella. Taulukot on taulukoita ja kertovat sen testin mukaisen tuloksen mutta se mikä on todellisuus niin sitä ne ei kerro, siihen vaikuttavat monet eri tekijät. Joten ne taulukot kertovat sen lampun oletetun keston ja se voi olla +/- mitä vaan.
valon teho ei muuttunut, Milläpä tuon totesit? Silmällä?? Lumitöitä varmaan monet muutkin.
Lumitöitä varmaan monet muutkin. Juh! Poistin pihasta noin 1,5 aarin alalta 20-25 senttiä lunta. Vielä olisi toinen mokoma jäljellä. Painittu emännän kanssa jaakopin painia
Fasaanijahdissa Vesilahdella.. koirat juoksi paljon, mies käveli vähempi
Tilasin ulko/sadeveden kestävän ledvalaistuksen takapihalle! made bay china 5.9dollaria! kivijalassa yli 20e
aisniin ostimma kivijalkakaupasta auton kesätuulilasin pesunestettä 4l 1.99e käytämmä sitä kodin lasien puhdistukseen ja ei tarvi ostaa suihkepulloa kun sellainen löytyi kotoaViimeinkin onnistui talvirenkaiden vaihto Hymeriin. Pari kertaa olin ollut jo ovella lähdössä, mutta nyt hoitui.
Pesin vielä kaikki renkaat ja nostelin varastoon turvaan. Tottumaton huomaa lihaksistaan, että jotain tullut tehtyä. Viimeinkin onnistui talvirenkaiden vaihto Hymeriin. Pari kertaa olin ollut jo ovella lähdössä, mutta nyt hoitui.Kerran olen vaihtanut ja senkin ihan turhaan! kyllä se vain tuntuu jonnin aikaa ![]() Kuuntelin uutisia, Kuubassa surevat , Miamissa kuubalaiset juhlii.
R.I.P Fidel Castro https://youtu.be/-mOjijV4jA0 Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2603 2604 [2605] 2606 2607 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|