Huolestuneena katselen ulkolämpömittarin "putoamista". Joutuukohan huomenna vaihtamaan Saaran alle talvirenkaat? Nastoitetut sellaiset?
Kävin ulkona ja sain vastauksen: Joutuu.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2601 2602 [2603] 2604 2605 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Huolestuneena katselen ulkolämpömittarin "putoamista". Joutuukohan huomenna vaihtamaan Saaran alle talvirenkaat? Nastoitetut sellaiset? Kävin ulkona ja sain vastauksen: Joutuu. Asuntonäytöillä taas kerran,sijoittajan arkea
Minä kävin vaihattamassa etu valon poltimon,apteekissa käyty ja kaupassa.
Täytin matkamökin jääkaapin jotta voi illalla reissussa nautia juomaa pitkä jalkaisesta kapeasta lasista pikkurilli sievästi kippurassa sojottaen yläviistoo 😉 Aevan. Olehan varovainen sen pikkurillin sojotuksen kanssa. Minä kävin vaihattamassa etu valon poltimon,apteekissa käyty ja kaupassa.Mikset ite vaihtanut?? Mikset ite vaihtanut??Sen verran vittumainen vaihtaa,ja työ ei maksanut mitään Sen verran vittumainen vaihtaa,ja työ ei maksanut mitään No on ne halpoja lamppuja ja vielä ilmanen vaihto. No on ne halpoja lamppuja ja vieläTuskaili se asentajakin sen kanssa ja joutu käyttämään peiliä avuksi
Saara sai minun toimesta talviset piikkitossut alleen. Ei ole eläkeläisellä varaa vaihdattaa. Tosin saattoi olla melkein viimeinen kerta kun ite vaihdoin.
Saara sai minun toimesta talviset piikkitossut alleen. Ei ole eläkeläisellä varaa vaihdattaa. Tosin saattoi olla melkein viimeinen kerta kun ite vaihdoin.Ja Etelän matkat ei maksa mitään ![]() Miekin eilen vaihoin matkamökistä yhen H7 polttimo. Meni 2 min ja kustannukset oli 2,5 euroa. Onkohan sulla Diplomaatti vähä huono auto kun lampun vaihto on noin kallista ja vaikeaa. Osta joku muu niin pääset etelään ku ei mää rahat aaton ylläpitoon
![]() Miekin eilen vaihoin matkamökistä yhen H7 polttimo. Meni 2 min ja kustannukset oli 2,5 euroa. Onkohan sulla Diplomaatti vähä huono auto kun lampun vaihto on noin kallista ja vaikeaa. Osta joku muu niin pääset etelään ku ei mää rahat aaton ylläpitoonHyvä biili on,mutta miks kaikki pitää tunkea,niin ahtaaseen? ![]() Ja Etelän matkat ei maksa mitään Kun katsoo, mihin rahansa laittaa, on varaa niihin matkoihin. Tunsin kerran paperimiehen, jolla oli paremmat tulot kuin minulla. Omisti vaatteet päällään, asui vuokralla, söi ravintoloissa ja pörräsi kaikki viikonloput baareissa. Ihmetteli vaan, kun rahaa ei ole. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2601 2602 [2603] 2604 2605 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|