Kerran tänne tullaan,ja joskus on aika lähteä.
Tuohan meidän on pidettävä aina jollakin lailla mielessä. On sitten mielekkäämpi elää ja olla.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2596 2597 [2598] 2599 2600 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tuohan meidän on pidettävä aina jollakin lailla mielessä. On sitten mielekkäämpi elää ja olla. Käyty katsomassa äitiä sairaalassa.Sydänin farkti,molemminpuol.keuhkoveritulppa ja nyt vielä keuhkokuume.Otan osaa, minun mutsi lähti aikoinaan sairaalareissulla. Käyty katsomassa äitiä sairaalassa.Sydänin farkti,molemminpuol.keuhkoveritulppa ja nyt vielä keuhkokuume. Otamme osaa. Voimia teidän perheelle / lähiomaisille jaksaa eteenpäin. Kiitos kaikille jotka tilanteessa ovat mukana eläneet.Osa on ollut samassa tilanteessa,odottamassa sitä soittoa sairaalasta...
Kiitos kaikille jotka tilanteessa ovat mukana eläneet.Osa on ollut samassa tilanteessa,odottamassa sitä soittoa sairaalasta...Itse olin samassa tilanteessa kolme vuotta Sitten Ellos, Olivat tavaran jo lähettäneet, muttei vielä laskua. R-kioskeissa on nykyään tallentavat turvakamerat. Jos asia on tuore, niin lähetyksen noutaja näkyy tuurilla siellä tallenteella. Täähän pisti mietteliääksi.
Onhan sen noutajan pitänyt näyttää henkkarit? Arvaan, että Ärrällä on Vesan nimellä oleva väärennetty valtakirja nimetylle henkilölle, joka jää väkisinkin kiinni, ellei ole varastetut henkilöpaperitkin, jotka on menneet Ärrän tädille läpi. Sitten asia olisi kameroiden varassa? Vesan henkilötiedot on todennäköisesti vuotaneet rosvoille jollakin tavalla. Mutta vastuussa tällaisesta ovat löperöitä kauppatapoja käyttävät firmat. Käyty katsomassa äitiä sairaalassaOsanottoni. 4 vuotta sitten sama juttu. Viimeisen kerran. Tänään tuli käytyä Power kodinkoneliikkeen kanssa sähköpostivaihtoa. Loppupeleissä myönsivät että virhe oli heidän myyjänsä tekemä ja pyysivät hakemaan uuden puhelimen kuten sovittu. Harmittaa vain kun eilen jo sitten hädissäni kävin ostamassa uuden luurin. Ennakotieto oli powerilla että vähintään 2viikkoa menee ennenkuin saa vakuutuksesta uuden puhelimen. Todella ärsyttävää.
Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla Täähän pisti mietteliääksi. Väärennetyllä valtakirjalla ovat tavaran saaneet haltuun. Minun hekilöpaperit on tallessa. Tosiaankin osa nettikaupoista ei välitä asiakasturvallisuud esta yhtään, vaan sallivat ostokset sen enempää kyselemättä. Tuohon R-kioskiin laitoin illalla viestin, jotta mahdollisuuksien mukaan eivät hävitä nauhotteita ko ajalta, niin saattaa polliisit hyötyä siitä.
Ihmetellyt, mikä aiheutti tänä aamuna n. 4:n minuutin sähkökatkon?
Ihmetellyt, mikä aiheutti tänä aamuna n. 4:n minuutin sähkökatkon?Miten niin ihmetellyt, etkös sinä asu savon katko voiman alueella ? ![]() Ajattelin aivan vakavasti itse vaihtaa vaimon autoon takajarrukengät. Miksi? Siksi kun joskus tulee fiilis että olisi edelleen hyvä muistella harrastustaan ja kokea miltä tuntuu edelleen itse tekeminen, ei viedä huoltokorjaamoon kuten yleensä. Ps. Kyseessä ei ole sarkasmi tai ironia, vaan aito asia. On sanonta,"minne koira karvoistaan pääsee?" Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2596 2597 [2598] 2599 2600 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|