Tilasin lääkäriin "vuosihuoltoon" ajan.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2595 2596 [2597] 2598 2599 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tilasin lääkäriin "vuosihuoltoon" ajan.
Minä tein rikosilmoituksen.
Joku oli pölliny mun identiteetin ja ostanu laskuun tavaraa nettikaupasta. Tuntuu olevan helppoa kertoi myyjän edustaja, kun sinne soitin. Minä tein rikosilmoituksen.No voi helkutti Minä tein rikosilmoituksen.Dam ![]() Oliko kotimainen vai ulkolainen verkkokauppa? Kannattaa infota omaa pankkia, josko vaikka saavat peruttua transactionin.. Dam Ellos, Olivat tavaran jo lähettäneet, muttei vielä laskua. On kuulemma helppoa saada tavaraa laskulla noista nettikaupoista. Eivät lähetäkkään laskua. Joku on jo noutanut paketin paikallisesta r-kioskista valtakirjalla. Että tämmönen tapaus. Kai se torissa on piakkoin myynnissä mikä lie. Elektroniikkaa kuulemma näillä konsteilla hankkivat. Noob, henkarit joutunut siellä Ärrälläkin näyttämään, eipä tartte maksaa noitakaan Vesakon
Ellos, Olivat tavaran jo lähettäneet, muttei vielä laskua.Miten sitten sä sait tuosta tietää? Oliko rosvot tehneet Ellokseen tilin, laittaneet sinne omia puhelinnumeroita tms, jotta tiesivät Ärrältä mennä hakemaan?
Miten sitten sä sait tuosta tietää? Mulle tuli saapumisilmoitus paketista, tavaran lähettäjä Ellos. Kun en heidän kanssa ole ollut missään tekemisissä ni soitin ja kysyin asiasta. Kehoittivat tekemään rikosilmoituksen, minkä sitten heti teinkin. Tässä on vielä aika "hauska" juttu kun valtakirja on tuon saapumisilmoituksen yhteydessä, joka on minulla. Oliko rosvot tehneet Ellokseen tilin, laittaneet sinne omia puhelinnumeroita tms, jotta tiesivät Ärrältä mennä hakemaan? Puhuivat Elloksella että laskulla olisivat ostaneet. Enempää eivät halunneet kertoa? Käyty täti tohtorin luona. On taas kolmeksi kuukaudeksi puhtaat paperit, tosin sitten onkin taas ison kontrollin aika.
![]() Käyty katsomassa äitiä sairaalassa.Sydänin farkti,molemminpuol.keuhkoveritulppa ja nyt vielä keuhkokuume.
Vain hetki kerrallaan mennään,aika vähissä on selviämisen mahdollisuus. Kerran tänne tullaan,ja joskus on aika lähteä. Minäkin kävin tohtorin luona, parin kuukauden kuluttua uusi käynti jossa katsovat olisko jo aika laittaa puukkoa kehiin.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2595 2596 [2597] 2598 2599 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|