Otettu Emäntä vastaan,kun töistä kotia tuli ja kaupassa käyty,lunta satanut vähäsen 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2580 2581 [2582] 2583 2584 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Otettu Emäntä vastaan,kun töistä kotia tuli ja kaupassa käyty,lunta satanut vähäsen
Ja eikun humpalle....Kyllä voi olla yksin eikä ole yhtään yksinäistä kuitenkaan. Niin tuota ,siivottu tallia ja koitettu saada tavaroita talvijärjestykseen . Tuloksia tuolla toisaalla. Me asutaan vaimon kanssa pääsäätöisesti viikot eri osoitteissa töiden vuoksi vaikka ollaankin saman kaupungin alueella. Muutahan tässä ei ole heikkoa kuin se että kun rouva laittaa teksiviestin "Minä oon tuossa" niin minulla on vielä housut jalassa. Mitenkäs siinä ehdit mukaan
![]() No nyt on myös äiti muodin puut ajettu.. kohta iltavuoroon töihin
![]() No nyt on myös äiti muodin puut ajettu.. kohta iltavuoroon töihinJa tietenkin lauantaina aamuvuoroon? Se on mahtavaa tämä vuorotyö ![]() Tuo olisi tosiaan hieno peli. Lataus vaatii useamman tunnin verkkkovirtaa mutta sulla taisi olla sitäkin käytössä leirissäsi.Ite oon ajellut jo kaks talvee läskillä ja on kyllä hieno peli päästellä lumisia metsiä sillä,kaveri osti kesällä verkkokaupasta sähköläskin GZR urban 1300€ ,ja olihan sitä pakko itekin kokeilla,mahtava peli vaikka painaakin aikalailla niin on kevyt polkea ja eihän sitä oo pakko polkee kun siinä on käsikaasu asennettuna. Sähköläskiä alkoi tekemään mieli tuon koeajon jälkeen,ehkä sit ens kesänä. Ja tietenkin lauantaina aamuvuoroon? Se on mahtavaa tämä vuorotyö Pitkät vapaatkin on, ja vapaata silloin kun kaikki kaupat ja virastot on auki. Puolensa kaikessa, tuotakin toki on tehty. Pitkät vapaatkin on, ja vapaata silloin kun kaikki kaupat ja virastot on auki. Puolensa kaikessa, tuotakin toki on tehty.Joo puolensa kyllä. Lapset kun oli pieniä niin kappas vaan kun oli hampilääkärit minun vapailla ja kaupassakin pitää käydä. Nyt kun lapset on isoja nuoria aikuisia niin on se joskus mukava nukkua pitkään ja käydä salilla ennen töitä kiireettä Sitä on jonkin sortin kyltyyri pläläys päällänsä, eilen Palvelija -näytelmä ja tänään Yön 35v konsertti
![]() ... tänään Yön 35v konsertti Onko sinne ihan pakko mennä? ![]() Me asutaan vaimon kanssa pääsäätöisesti viikot eri osoitteissa töiden vuoksi vaikka ollaankin saman kaupungin alueella. Muutahan tässä ei ole heikkoa kuin se että kun rouva laittaa teksiviestin "Minä oon tuossa" niin minulla on vielä housut jalassa. Mitenkäs siinä ehdit mukaanMeillä vaimolla on yötyö 7töitä ja 7vapaata. Kyllä jokahommassa on puolensa. Vaimon työviikolla on kiva rauhottua illalla itsekseen kun on saanut lapset nukkumaan. Voi vaikka kuunnella hyvää musaa ja fiilistellä ihan rauhassa. Toisaalta kun on vaimo vapailla niin pääsee meikäläinen helpommalla. Ei tarvitse lapsia hoitoonkuskailla ja pöperökin on yleensä tehty kun töistä kotiutuu. Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla Onko sinne ihan pakko mennä?Tää oli kyllä hyvin sanottu. Mulla olis päivä pilalla jos yön keikalle joutuisin. Noo makuasioista ei viitti kiistellä kun tietää oikeassa olevansa. Äsken juurekset pilkkosin, jos kohta pöperöntekoa jatkaisi kunhan on hetken levännyt. Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla Kohta kotitalous töitä,ja tekemään ruokaa,Emäntä tykkää
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2580 2581 [2582] 2583 2584 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|