rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9976859 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #38715 : 11.11.2016 kello on 11:00 »

Noin pari vuotta olen suunnitellut parvekkeelle sähköpistorasiaa.

Uskomatonta mutta totta, juuri äsken sain porattua rei'än seinänläpi. ( seinän paksuus 32 cm) Itseasiassa vaimo haluaa ostamansa joulu led-valot parvekkeelle, tämä asia "siivitti" toteuttamisesta.  Thumb
    "Uitan" led-valojohdon rei'ästä läpi keittiön pistorasiaan. Edellä mainitun ajan puitteissa seuraava askel on laillistetun sähköasentajan paikalla pyytäminen kun olen hommannut sähköliikkeestä tarvittavat tarvikkeet.

Eläkeläisenä elämä minulle parasta aikaa elää. Tosin vaan aika-ajoin, useinkin toimintaa on vaan liikaa. Thumb Thumb

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.01.2026 kello on 21:31
    Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #38716 : 11.11.2016 kello on 11:28 »
    Itsellä himotti tämä:
    http://www.sahkofillari.fi/EVO-Big-Foot-Pro

Ikävä fakta, että on liian kallis tämmöisen osa-aikatyöläisen lompakolle.
    Muutoin oisin tuommoisen hankkinut syksyn jahtisiirtymiä varten. Kärry perään vielä koirille, niin ois mennyt todella mukavasti sen 10-15km siirtymän suuntaansa, ennen kun ollaan hyvässä tunturipaikassa riekostelemassa  Thumb

Tuo olisi tosiaan hieno peli. Lataus vaatii useamman tunnin verkkkovirtaa mutta sulla taisi olla sitäkin käytössä leirissäsi.
    Jos lottoaisin ja voittaisin niin hankkisin Specializedin 29 tuumaisen täysjoustosähköpyör än. Niissä kun tuo hinta alkaa lähennellä viisinumeroisia lukuja.
    Harkitsin kyllä nytkin sähköavusteista 29- tai läskipyörää mutta ajettelin ensin hankkia kokemuksia tavallisesta läskipyörästä. Ehkä sitten kun parin vuoden päästä tulen eläkeikään katson tilannetta uudelleen.

Tällaisen siis ostin:

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #38717 : 11.11.2016 kello on 11:30 »
    Otettu Emäntä vastaan,kun töistä kotia tuli ja kaupassa käyty,lunta satanut vähäsen Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    « Vastaus #38718 : 11.11.2016 kello on 12:40 »
    Ja eikun humpalle....
    Kyllä voi olla yksin eikä ole yhtään yksinäistä kuitenkaan.

Niin tuota ,siivottu tallia ja koitettu saada tavaroita talvijärjestykseen .
    Tuloksia tuolla toisaalla.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:18
    • Pahkakoski
    « Vastaus #38719 : 11.11.2016 kello on 12:45 »
    Me asutaan vaimon kanssa pääsäätöisesti viikot eri osoitteissa töiden vuoksi vaikka ollaankin saman kaupungin alueella. Muutahan tässä ei ole heikkoa kuin se että kun rouva laittaa teksiviestin "Minä oon tuossa" niin minulla on vielä housut jalassa. Mitenkäs siinä ehdit mukaan ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:16.01.2026 kello on 08:36
    • Savo
    « Vastaus #38720 : 11.11.2016 kello on 13:08 »
    No nyt on myös äiti muodin puut ajettu.. kohta iltavuoroon töihin :(

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
    « Vastaus #38721 : 11.11.2016 kello on 13:15 »
    No nyt on myös äiti muodin puut ajettu.. kohta iltavuoroon töihin :(
    Ja tietenkin lauantaina aamuvuoroon? Se on mahtavaa tämä vuorotyö  ???

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
    « Vastaus #38722 : 11.11.2016 kello on 13:33 »
    Tuo olisi tosiaan hieno peli. Lataus vaatii useamman tunnin verkkkovirtaa mutta sulla taisi olla sitäkin käytössä leirissäsi.
    Jos lottoaisin ja voittaisin niin hankkisin Specializedin 29 tuumaisen täysjoustosähköpyör än. Niissä kun tuo hinta alkaa lähennellä viisinumeroisia lukuja.
    Harkitsin kyllä nytkin sähköavusteista 29- tai läskipyörää mutta ajettelin ensin hankkia kokemuksia tavallisesta läskipyörästä. Ehkä sitten kun parin vuoden päästä tulen eläkeikään katson tilannetta uudelleen.

Tällaisen siis ostin:

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Ite oon ajellut jo kaks talvee läskillä ja on kyllä hieno peli päästellä lumisia metsiä sillä,kaveri osti kesällä verkkokaupasta sähköläskin GZR urban 1300€ ,ja olihan sitä pakko itekin kokeilla,mahtava peli vaikka painaakin aikalailla niin on kevyt polkea ja eihän sitä oo pakko polkee kun siinä on käsikaasu asennettuna. Sähköläskiä alkoi tekemään mieli tuon koeajon jälkeen,ehkä sit ens kesänä.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:55
    • Kulkija
    « Vastaus #38723 : 11.11.2016 kello on 13:35 »
    Ja tietenkin lauantaina aamuvuoroon? Se on mahtavaa tämä vuorotyö  ???

Pitkät vapaatkin on, ja vapaata silloin kun kaikki kaupat ja virastot on auki. Puolensa kaikessa, tuotakin toki on tehty.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
    « Vastaus #38724 : 11.11.2016 kello on 13:38 »
    Pitkät vapaatkin on, ja vapaata silloin kun kaikki kaupat ja virastot on auki. Puolensa kaikessa, tuotakin toki on tehty.
    Joo puolensa kyllä. Lapset kun oli pieniä niin kappas vaan kun oli hampilääkärit minun vapailla ja kaupassakin pitää
    käydä. Nyt kun lapset on isoja nuoria aikuisia niin on se joskus mukava nukkua pitkään ja käydä salilla ennen töitä kiireettä  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:26
    • Eipä turhia höttyillä :)
    « Vastaus #38725 : 11.11.2016 kello on 14:25 »
    Sitä on jonkin sortin kyltyyri pläläys päällänsä, eilen Palvelija -näytelmä ja tänään Yön 35v konsertti 8)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:55
    • Kulkija
    « Vastaus #38726 : 11.11.2016 kello on 14:27 »
    ... tänään Yön 35v konsertti 8)

Onko sinne ihan pakko mennä?  :o

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #38727 : 11.11.2016 kello on 14:29 »
    Me asutaan vaimon kanssa pääsäätöisesti viikot eri osoitteissa töiden vuoksi vaikka ollaankin saman kaupungin alueella. Muutahan tässä ei ole heikkoa kuin se että kun rouva laittaa teksiviestin "Minä oon tuossa" niin minulla on vielä housut jalassa. Mitenkäs siinä ehdit mukaan ;D
    Meillä vaimolla on yötyö 7töitä ja 7vapaata. Kyllä jokahommassa on puolensa. Vaimon työviikolla on kiva rauhottua illalla itsekseen kun on saanut lapset nukkumaan. Voi vaikka kuunnella hyvää musaa ja fiilistellä ihan rauhassa. Toisaalta kun on vaimo vapailla niin pääsee meikäläinen helpommalla. Ei tarvitse lapsia hoitoonkuskailla ja pöperökin on yleensä tehty kun töistä kotiutuu.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #38728 : 11.11.2016 kello on 14:32 »
    Onko sinne ihan pakko mennä?  :o
    Tää oli kyllä hyvin sanottu. Mulla olis päivä pilalla jos yön keikalle joutuisin. Noo makuasioista ei viitti kiistellä kun tietää oikeassa olevansa. Äsken juurekset pilkkosin, jos kohta pöperöntekoa jatkaisi kunhan on hetken levännyt.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #38729 : 11.11.2016 kello on 14:36 »
    Kohta kotitalous töitä,ja tekemään ruokaa,Emäntä tykkää Thumb