|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2569 2570 [2571] 2572 2573 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ei passoo laajentaa näitä kiinnostuksen kohteita, muuten kohta ollaan Napoleonin ajoissa. ![]() Turistit syyttävät Suomea, ettei täällä osata englantia. Syyttäisivät belgiaa. ![]() Ei passoo laajentaa näitä kiinnostuksen kohteita, muuten kohta ollaan Napoleonin ajoissa.Belgia on kaksi osainen maa. Wallonit ovat ranskan kielisiä ja n.s. parempia ihmisiä eli muiden pitää osata heidän kieltään. Vlaamit ovat taas kielitaitoista porukkaa. Suurin osa puhuu vähintäin kahta kieltä ja yli puolet kolme neljää kieltä eli hollantia, englantia, saksaa ja yllätys yllätys ranskaan. ![]() Ihan oikeasti. Huomenna pitäisi vaihtaa renkaat. Ota setä tai poika avuksi, jos pelkäät ettei kunto riitä, säästät vähiä rahojasi tärkeämpiin asioihin.Ne on jo keväällä maksettu Ja renkaat säilytyksessä siellä liikeessä ja suvi kummit jää sinne Ite elin aikanaan persaukisena opiskelijana vuosia, ja useamman sen jälkeenkin huonolla palkalla. Ei käynyt mielessäkään, että olisi lompsaan tehnyt renkaanvaihdon ja -säilytyksen kokoista lovea, vaan olin hemmetin tyytyväinen, että pystyin pitämään omaa autoa melkein koko ajan. Olet useamman kerran harmitellut rahojen vähyyttä, joten ei nyt varmaan ole pahasti sanottu tämä nyt. Meinaatko maksaa jatkossakin.Ei olekkaan,mutta voin säästä muutaman eron kuukaudessa,kun ei tartte koffia ottaa,ja kellari,vintti täysi renkaat ei sovi kotia. Tulin juuri selkä-, lihaskipujen takia kuntoutusjakson toisesta osiosta. (alkoi) Kehumatta, mutta oli erittäin tarkka kartoitus missä kohtaa kipupisteet sijaitsevat. Oli "kaiken maailman" liikkeitä puoleen / toiseen. Kaikki asiat alan ammattilainen kirjoitti tietokoneelle.
Olen ollut aina huonolla palkalla, elän persaukisena nytkin. Kaksi museoikäistä autoa olen kuitenkin nykyään pystynyt pitämään. Mutta renkaita en ole vaihattanut, ettei sitten vaihtaessa maha olisi niin pahasti tiellä. ![]() Olen ollut aina huonolla palkalla, elän persaukisena nytkin. Kaksi museoikäistä autoa olen kuitenkin nykyään pystynyt pitämään. Mutta renkaita en ole vaihattanut, ettei sitten vaihtaessa maha olisi niin pahasti tiellä.Ei kai voi olla persaukinen jos on pystyny elintasovatsan kasvattamaan, tai sitte ainakin rouvan täytyy olla hyväpalkkasessa hommassa ![]() Ei kai voi olla persaukinenVoin kertoa ettei repun kasvattaminen vaadi paksua lompakkoa niin voisi ostaa vaikka tuoreita vihanneksia talvella Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2569 2570 [2571] 2572 2573 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|