Kotia tultu ja reput purettu. Eilen oli vielä +20 C, nyt -6.
Minä ainakin tykkäisin lukea enemmänkin noista
sinun retkistä, kuvien kera.
Luulempa niiden olevan todella mielenkiintoisia.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2567 2568 [2569] 2570 2571 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kotia tultu ja reput purettu. Eilen oli vielä +20 C, nyt -6. Minä ainakin tykkäisin lukea enemmänkin noista sinun retkistä, kuvien kera. Luulempa niiden olevan todella mielenkiintoisia. Herätty ja katellaan vaunun etuikkunasta kun rinne koneet työstää kovalla innolla rinteitä kuntoonMissä päin Arska vaunua pitää? Tulla kotin on yksi elämän hienoimpia asioita, tunne jota ei voi järjellä selittää, mutta täyttää koko kehon. Näin se on, kun on riittävän tehokkaasti poissa. Vaikuttaa aika ja olosuhteiden erilaisuus. Pitäisi ruveta värkkään talvirenkaita Hymerin alle, vaan pikkuisen laiskottaa nyt. Tunkki pitäisi korjata ensin, o-rengas korkannut, toisen kerran jo tuosta Bauhausin 69 euron vehkeestä. AUTTOKO Mä luulen ettei toi Niepin terapia auta, vaan pahentaa mikäli ei käy säännöllisesti hoidossa. ![]() Missä päin Arska vaunua pitää?Rinteiden alueella.. Rinteiden alueella..Ompas salaista hommaa Samapa tuo sille. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2567 2568 [2569] 2570 2571 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|